beemerfanatic Skrevet Juni 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 da jeg tror den på bilen min er dårlig så har jeg undersøkt pris rundt om kring. hos audi kostet den 1866 ink mva, hvor av 624 kr er et depositum som du får igjen, når de får den gamle måleren. hørte et annet sted og de hadde hella som leverandør og der skulle de ha 2400 plus moms! helt vanvittig!! :deng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet Juni 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 møller er billigst der ja. Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vicky81 Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Hvis den er like som den på 1.8litern så har jeg en liggende. Møller mente det at motorstans skyldes den, men det var hvist ikke det. Dermed kastet jeg bort ca kr3000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerfanatic Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 har nå byttet min i dag så ser ut som nøkkingen er borte... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerfanatic Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 det var den ikke nei.. lurer på om det er ene cat som er tett...:-( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg