Gå til innhold

momo's nye leketøy (AE86)

Ranger emnet


momo

Anbefalte innlegg

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjekk kommentar...

 

Gratulerer med en helrå bil MOMO! Så bilen din på Texaco Sørumsand på lørdag og en gang i dag også, samt noen runder rundt på herjeplassen på treffet. For en lyd! Herre!! :) Gleder meg til å se mer til den!

BMW E36 325i 93`

Volvo 740 GL 90` (Turbo Intercooler) Vinterbil

X:Audi A4 1,8Q 96`

X: Volvo 240 87`

X: Mercedes 280e 85`+ 300TD 83`

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja lyde var vill... men den fløtta seg jo halvparten av lyden som kom ut:) du må nokk ellers trimme litt mer.

 

Gratulerer for et LITT mer fornuftig valg fremfor de sure volvoene du har kjørt før

 

Det er mulig det, men hvilken bil tror du folk ser på?

En ellers sjelden ae86, eller atter en sx/silvia?

 

ot: Grom bil. Gleder meg til å se mer av den.

1993 BMW 325 Turbo Intercooler

 

1986 BMW E28 525i | 1988 740 Turbo Intercooler

 

1986 BMW E30 316i | 1979 244 DL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja lyde var vill... men den fløtta seg jo halvparten av lyden som kom ut:) du må nokk ellers trimme litt mer.

 

Gratulerer for et LITT mer fornuftig valg fremfor de sure volvoene du har kjørt før

 

Tror ikke jeg skal trimme den mer.. 180hk holder greit i den lille bilen. Hvertfall for meg som er nybegynner i skrensesirkuset. Men vi får se hva fremtiden bringer.

 

Ja Levinen er hvertfall 200 ganger morsommere å kjøre enn volvon!

 

var som jeg sa til deg på jessheim, du har den feteste bilen NOENSINNE!!!! tusen takk for kjøreturen, kommer aldri til å glemme det =)

 

Denny

 

Bare hyggelig! så ut som du hadde det morro ja.. :D

Nå må du bare spare å kjøpe deg en selv :)

Jeg skal rope ut jeg når jeg skal ut med den igjen.. ;)

 

Blei bare noen få runder på japsetreff da dynamoreima røyk. Og den er det ikke så mange som har liggende, men jeg fikk tak i en til slutt :D

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekk kommentar...

 

Gratulerer med en helrå bil MOMO! Så bilen din på Texaco Sørumsand på lørdag og en gang i dag også, samt noen runder rundt på herjeplassen på treffet. For en lyd! Herre!! :) Gleder meg til å se mer til den!

 

du var en av de 4 gutta som stod ved den gule(?)bmwen du :P

En dag uten Bil,er en dag uten stil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke mange av disse som går på veien. Når jeg kjøpte min i fjor sommer var den den eneste med skilter i norge. Fikk jeg beskjed av da:P

Ser det er nevnt på flere med hvitskilter i mellomtiden, men denne må da være en av de aller første på norske hvitskilter i nyere tid? :wonder: :confused:

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ok folkens, jeg trenger noen URL'er ;)

 

Jeg trenger:

 

Grei å billig webshop som selger BN SPORTS og JUN varer.

Eller eventuellt shoper som har mye AE86 greier.

 

Og jeg trenger en oversikt over hvilken andre bilmerker jeg kan plukke felger av som passer på min. Jeg trenger masse felger :D

 

Også trenger jeg tips til et lakkverksted på østlandet som er flinke til spesiallakker :D

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår