Pegasus86 Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Er det ingen som vet hvordan jeg bytter dørknotter på en Peugeot 106 mk2? De var det ikke bare å dra av serru:O Også har jeg ett problem: bilen tikker med blinklystikking:/ Den blinker når den skal med blinklyset, men den lyden tikker ganske ofte. Nå og da.. Hva er problemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 relee? ivertfall det som lager lyden! Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pegasus86 Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 relee? ivertfall det som lager lyden! Reele?Hæ? Hvordan, hva får jeg fixa det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Også har jeg ett problem: bilen tikker med blinklystikking:/ Den blinker når den skal med blinklyset, men den lyden tikker ganske ofte. Nå og da.. Hva er problemet? Det blinker fortere til en side? Hvis du finner nødblinkknappen så slå den på, gå ut av bilen og se om det er et lys som ikke blinker. Der det ikke blinker må du bytte blinklyspære.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saabaero Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Jeg tror det er blinklysoljen som må skiftes.... Må jo huske å skifte den hver 1000 kilometer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wilddog Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 blink lys oljen er veldig viktig..fikk mangellapp på dette punktet sist jeg var på eu kontroll, heldigvis bare eer feil siden det bare var på ene i front da.. hadde vert værre på siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VesleUlv Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 enten defekt pære eller relee. releet skal sitte under dashbordet v.s. og dørknottene, er det låseknottene du tenker på? i så fall trykk inn den lille tappen nederst på den og trekk opp Siter x '87 VW Transporter 2,1i x '93 Peugeot 306XN x '00 Toyota HiLux 2,4TD 4x4 '01 Peugeot 806 STdt 2,0 HDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg