pololars Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Hvordan ser disse ut ? Fant noen på ebay.de.. den lengste er tynnere enn den korte.. er det riktig ? Slenger med bilde... Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Du har full innbox.... Ja, har turbo 1.3 og den holder ennå til tross for at "eksperter" mente den ville rase relativt raskt...:D Tøm innboks så skal du få mer info, vil ikke ødelegge tråden din mer nå. Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet November 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Yes it's done. :D Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Kan jo si det sånn at jeg har vanlig polo aksler på min G40 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet November 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by Polo Classic Kan jo si det sånn at jeg har vanlig polo aksler på min G40 Okey.. dem holder fortsatt ? :) Ifølge ETKA så har en vanlig Polo C like drivaksler som G40. Så da er det jo greit. Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by pololars Okey.. dem holder fortsatt ? :) Ifølge ETKA så har en vanlig Polo C like drivaksler som G40. Så da er det jo greit. De holder helt til jeg får meg lsd Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Da blir du så høy at de ryker tvert :D Hallusinerer at de holder:roll: (ja, det er kjedelig å være freelancer off season sombrero) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by Kid-A Da blir du så høy at de ryker tvert :D Hallusinerer at de holder:roll: (ja, det er kjedelig å være freelancer off season sombrero) Tvangsmatet med LSD, crack og lystgass :D:D Hvis det er så kjedelig kan du jo lage reportasjer på vinterbilen til de du har laget skikkelige reportasjer på før. Det kunne jo bli spennede ;) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg