Gå til innhold

Noe av det teiteste jeg har sett !

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Klart at det finnes noen der ute som kjøper slikt ! Smak og behag varierer også sterkt, - men dette !

http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=13682500&reference=0/136/825/00_1089988552.jpg&adheading=Panserbeskytter+i+skinn+til+Volkswagen+p%E5+Lager.+%26%2340%3BBra%26%2339%3Bs%26%2341%3B&sid=xz6cabgT1pf473062&adTypeId=67&WT.svl=Hovedbilde

....er noe av det dummeste jeg har sett ! Sorry, Håkon !:confused: :ass: :ass: :ass: :ass:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, en kompis hadde\har dette på sin Golf2er, og det ser kult ut!

 

Henrik eller?

 

Panser-BH er rått. Har lyst på det til Charaden selv, titte litt hvordan det blir. Panser-bh begynner nesten å bli litt oppbrukt, men er en Passat B3 her inne som ble fet med bh. Rolfs Passat og, de bilene passer i det hele tatt til bh. Kan ikke si jeg liker Golf V og B6 like godt med bh da, skal helst være litt firkanta former og firkanta bh. Men det er bare meg, kjøp en og prove me wrong ;)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men har det den praktiske funksjonen og? Panseret mitt og frontfangeren begynner å bli rimelig fucked her nede i oslo veiene..:/ hører steinsprut nestn annahver dag:/

 

Ja, det beskytter jo mot steinsprut. Hvorvidt det beskytter lakken er en annen sak, har hørt om dårlige bher som tar med seg klarlakken når man drar dem av, og har hørt at noen drar med seg hele lakken. Hvis man tar av undertøyet når man vasker og polerer bilen og ikke har dårlig bh, tror jeg i utgangspunktet ikke det skal være noe problem. Hadde jeg hatt dyr lakk og skulle kjørt til treff tror jeg at jeg hadde gått for en bh eller sånn 3M film man legger over fronten for å beskytte. Ser dog ikke like kult ut.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å beskytte fremkanten på panseret(som ligger flatt)mot steinsprut, men hva med de delene som virkelig får steinsprut?

Støtfanger og grill?

Har selv BH til Corradoen, og bruker denne ved banekjøring, og ved landevegskjøring.

Har også trekk for fanger og fremkant på skjermer, men det blir sjelden brukt.

Om man bruker dette for at det er coolt eller av praktiske årsaker er vel opp til den enkelte.

The Power of Six

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår