Gå til innhold

Forsterker til 2stk Kicker c15

Ranger emnet


Lars Magne

Anbefalte innlegg

Har bestilt meg 2stk Kicker c10 og to stk Kicker c15 subber til bilen min. Eg har forsterker til 10" subbene, men ikkje til 15".

 

Noen som veit om ein brukende forsterker til brukende pris :) ?

 

Eg lurde litt på og koble subbane ned i 2ohm. Noken formeining ?

 

Litt info:

 

Kicker - Comp 15 (1x4 ohm)

 

Max effekt

500 W

 

RMS effekt

250 W

 

Impedance

1 x 4 ohm

 

Frekvensområde

25 - 500 Hz

 

Følsomhet

90.2 dB

 

Monteringsåpning

352 mm

 

Monteringsdybde

188 mm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bry deg så mye om cossie, han er litt farget av å skaffe sponsorene sine kunder... :D

 

Hva slags bil skal du dytte dette inn i? Og hvilken forsterker har du til 10"erne?

 

 

Skal i ein 90mod Mitsubishi Galant ;) .

 

Til 10" har eg ein Dynabel bf1702 forsterker som gjer 170w rms x2 i 4ohm.

 

Eg hadde to sånne kicker komp 12" subber og ein sony xplode forsterker og med det spelte eg 137,2db med på DbDrag.

Så eg trur dette skal spille godt nok for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bry deg så mye om cossie, han er litt farget av å skaffe sponsorene sine kunder... :D

 

Hva slags bil skal du dytte dette inn i? Og hvilken forsterker har du til 10"erne?

 

wtf??? hvilke sponsorer snakker du om??

Jeg er IKKE sponset av noen, og jeg får like mye rabatt på kicker, som på feks dynabel, focal, audison osv, så jeg skjønner ikke hva du prater om..?? Du vet sikkert like godt som meg at kicker spiller høyt og brutalt, men ikke pent...

Men det blir litt som med RF, de lever på ryktene fra "gammelt" av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er IKKE sponset av noen, og jeg får like mye rabatt på kicker, som på feks dynabel, focal, audison osv, så jeg skjønner ikke hva du prater om..??
Dette har vi da tatt opp før... har du rabatter hos noen firmaer, er du sponset... hva vil du kalle det ellers? Ingen gir deg rabatt ut av intet, de vil selvfølgelig ha noe igjen for det, og at du leder folk til leverandørene du liker og får rabatter hos, setter de selvfølgelig pris på, så de får valuta for rabatten for å si det slik. Om du ikke skjønner dette, er du sannelig en "nyttig idiot" for å sitere en kjent sovjet'er. Problemet er at 999 av 1000 brukere her inne ikke kjenner til dette, og tror da du er en uhildet person som anbefaler produkter 100% utav egne erfaringer.

 

Jeg har selvfølgelig ingen mulighet til å påstå at du ikke gjør dét, men at det kan stilles spørsmål ved din integritet hver gang du f.eks. anbefaler dynaBel, når du har en rabattavtale med dem, må du da ha forståelse for. Og især når du kjapt anbefaler noen av "dine" merker istedenfor noe annet en eller annen trådstarter er interessert i, ser det svært lite troverdig ut for oss som har fulgt med litt her.

 

Stian JK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vi da tatt opp før... har du rabatter hos noen firmaer, er du sponset... hva vil du kalle det ellers? Ingen gir deg rabatt ut av intet, de vil selvfølgelig ha noe igjen for det, og at du leder folk til leverandørene du liker og får rabatter hos, setter de selvfølgelig pris på, så de får valuta for rabatten for å si det slik. Om du ikke skjønner dette, er du sannelig en "nyttig idiot" for å sitere en kjent sovjet'er. Problemet er at 999 av 1000 brukere her inne ikke kjenner til dette, og tror da du er en uhildet person som anbefaler produkter 100% utav egne erfaringer.

 

Jeg har selvfølgelig ingen mulighet til å påstå at du ikke gjør dét, men at det kan stilles spørsmål ved din integritet hver gang du f.eks. anbefaler dynaBel, når du har en rabattavtale med dem, må du da ha forståelse for. Og især når du kjapt anbefaler noen av "dine" merker istedenfor noe annet en eller annen trådstarter er interessert i, ser det svært lite troverdig ut for oss som har fulgt med litt her.

 

Stian JK

 

Når jeg anbefaler noe, så er det fordi jeg har testet produktet, ikke fordi jeg tilfeldigvis får det billig. Og når jeg sier at jeg ikke synes kicker spiller bra, så er det fordi jeg har testet det, ikke fordi jeg har noe imot kicker....

 

Hvis en kunde kommer til meg å spør meg om pris på feks en kicker sub, så får han en fin pris på det, men jeg spør da også hvorfor han vil ha kicker, og anbefaler han om å velge noe annet, som gir mere for pengene. Er han ikke fornøyd med det han får da, så bytter han kostnadsfritt til kicker produktet ;) Noe som forøvrig ikke har skjedd ennå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår