Asim Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Vi er veldig i tvil på hvilken farge vi skal velge på Skylien`en.... Dette skal bli en demobil for firma, så vi vil at den skal skille seg ut, men ikke bli for glorete til daglig bruk. Så kom med forslag.... vil høre hva folket synes... :) Jeg tenkte på hvit eller mørk mørk blå.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rad3on Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 syns en mørk mørk blå med litt lilla skjær i seg gjør seg jeg.. sånn perlemor greier.... ;D Siter - 01 Vw Bora 1,8T highline - 00 Vw Polo color concept 1,4tdi x 88 Honda Crx 1,6 x 83 Ford Granada 2,3 x 87 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Litt mørkerød kanskje? Ellers så tror jeg mørk blått med litt perlemor øverst hadde blitt pent... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 mørk blå kunne sikkert blitt lekkert.. Kult hvis dere får til noe spesielt med lakken også. Enten perle-effekt, eller en eller annen uvanlig metallic-versjon eller noe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Personlig er min favorittbilfarge rød. Hva som kler en skyline vet jeg ikke, men jeg er svak for røde primeraer i hvertfall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Hvis du skal legge penger i lakken og gå for noe lekkert men (sikkert) kostbart så synes jeg noe sånn som http://www.rh9.com.au har på R34'n er sinnsykt lekkert. Mørk mørk lilla/blå. Ellers så er hvit fett nok :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 jeg hater hvitt men tror jeg hadde satset på hvit skyline i mine`s look med carbon panser og bagasjelokk. mvh kas Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Silkemattsvart med grå/sølv/alu farge på detaljer slik som felger, spoilere, dekor/merker, diverse interiør etc. Kjøp et plastbyggesett av samme modell og test ut :-) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 GUL! :cool: Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Originally posted by boXer Hvis du skal legge penger i lakken og gå for noe lekkert men (sikkert) kostbart så synes jeg noe sånn som http://www.rh9.com.au har på R34'n er sinnsykt lekkert. Mørk mørk lilla/blå. Ellers så er hvit fett nok :) Den hette vel Chameleon purple? Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 hvit! :) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Beige???? flushit Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 House of kolor!!! :D :D :D :D Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 eller.... Dette er vel en bil som skal brukes like mye til utstilling som på veien, og da er det viktig at "lyssettingen" på utstillingene får frem fargen på bilen. Fargede spotter gjør mye.... Jeg tror jeg ville ha lakkert bilen gullfarget - så ville jeg lagt på en transparent mørk fiolett farge sånn at bilen ble mørk fiolett - noe ala den fargen som R-34 har. Dette lager en sånn "Cola-effekt" (om du holder Colaflaska opp mot lyset så ser du rødfargen i Colaen). Så ville jeg ha arbeidet videre med kanskje litt blå og grønn perlemor i klarlakken samt at klarlakken selvfølgelig ble mellomslipt før siste lag ble lagt på bilen. Dere klarer sikkert ikke å stå imot grafikk og bokstaver på bilen, men ikke overdriv da. Den trenden er vel snart på vei ut igjen? Når en arbeider med "mye" klarlakk så blir bilen mørkere for hvert strøk. . Denne fargen vil være veldig effektfull i kunstig lys, samtidig som den vil ha en halvmeters dybde.... Ute i dagslys vil den være uimotståelig og på Essostasjonen på kvelden i gatelysene vil den være "stunning". Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adaes Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 blå med lilla perlemor! Siter Audi rs4000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg