Gå til innhold

pioneer 6900, Lyset blinker!

Ranger emnet


RomskogCruising

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Har et problem som har irritert meg en stund nå..

 

Skjermen bytter farge mellom svart og lyseblå hver 20 sek ca! Er det overhodet mulig å få av dette? Så det blir BARE svart bakrund og blå skrift? Er så irriterende når den lyseblåe bakrunden kommer :P

 

Mvh

Chris

 

Det går kjempefint å bli "kvitt" dette problemet. Gå inn i menyen og slå av "reverse" funksjonen. Hvis jeg ikke husker feil fjerner du den også med å slå av spilleren og trykke på en av de 5 knappene neders på displayet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat samme spilleren med akkurat samme problemet. Går fint nå som det er lyst ute, men med en gang det blir mørkt ute blir jeg blendet av det sinnsyke lyset. RomskogCruising: Har du funnet ut hvordan du stiller klokka på spilleren? Har sett gjennom manualen, men finner ikke ut hvordan jeg stiller klokka :p Irriterer meg.

 

Edit: haha, fant det ut nå nettopp. Man slår av spilleren på SRC, så kommer opp den loopen der det står Pioneer osv, så trykker du 1 gang på Band, og slår på spilleren igjen, så skal det være borte. Når du trykker på Band skal du høre et pip.

 

Men, har enda det problemet med klokka. :p

BMW 318is coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpes Pioneer-spillere kun pr. pose nattestid for tiden eller? Les bruksanvisningen, ikke bare se igjennom! ;) Side 116!! Hold Multi-Func-knotten inne (med avslått spiller!!!) til Language-meny kommer!!!! Deretter er det bare å rulle seg frem til klokka, reverse og masse annet!!!!! Er det nok utropstegn nå? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår