Gå til innhold

pris på ny fordeler?

Ranger emnet


matros72

Anbefalte innlegg

Har hatt problemer med hallgiver selv. Ny fordeler koster ca 3100 fikk jeg vite hos en bosch forhandler i Drammen. Og nei, det går desverre ikke an å bytte bare hallgiveren :|

Men vistnok, så skal årsaken til at hallgiveren tar kvelden være at det er dårlig jording til motor'n. Jeg la opp en jordkabel til for sikkerhets skyld! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke verre en 2300,- hos møller nei! Så for meg at den var mye dyrere jeg da,men da er jo den saken grei. Er foresten noen som kan forklare symptomene på motoren når denne hallgiveren begynner å tulle? er ikke helt sikker på om det er den som feiler min,men mye tyder på d.greit å være sikker,før man bestiller ny :)

96 Audi A6 2,6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symptomene når hallgiver "tuller" er nøkking og turteller som går i bånn, at den plutselig nekter å starte, eller at den plutselig dauer ut. Det er hvertfall mine erfaringer.

 

Visste ikke at ny fordeler var å få til 2300! Kjekt å vite! Hos Audi koster den 4000! Jeg kjøpte brukt til 2500, men da gjør jeg jo ikke det en gang til når man kan få ny!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

kjøpte brukt for 2000 jeg! Fikk vite at ny kostet rundt 5000 av en mekaniker!

 

Problemet mitt var dog ikke fordeleren, men spjeldhuset. Det sendte ut feil signaler, noe som gjor at den ikke klarte å holde tomgang.

Har en Audi 100 2.3E '91

 

Så neste gang noen sliter med at bilen bare dør, husk å sjekke spjeldhuset og ikke la en mekaniker feilsøke i 4 timer!!

Mercedes Benz 190E 2.0 '89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår