Gå til innhold

Golf iv prosjekt fra Finnmark

Ranger emnet


Mr.Gaup

Anbefalte innlegg

Håper virkelig frontfangeren blir like clean som bakfangeren. Hvordan gjør du det forresten om bakfangeren må av?

 

Tror bilen kommer til å bli fin.. Hvilken farge skal den lakkes i?

 

 

satser på at den ikke på av. vis den nu må av så er det vel bare å finne frem vinkelsliperen.

 

Har ikke bestemt meg helt ang. fargene enda!

 

Det er bare å komme me forslag til farge! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er dette virkelig seriøst eller bare kødd?

 

Det som virkelig bekymrer meg er alle de som mener at dette blir bra, snakk om å ødelegge en godt fungerende Golf 4.

 

Er to tråder jeg har sett her på forumet som er ren vandalisme, den ene er BP-Pengan sin Audi 200 (stakkars bil) og denne...

 

Glassfiber og polyester rundt eksosen, er det ikke bare å helle bensin over den å tenne på. Du vil få samme resultatet.

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som virkelig bekymrer meg er alle de som mener at dette blir bra, snakk om å ødelegge en godt fungerende Golf 4.

 

Er to tråder jeg har sett her på forumet som er ren vandalisme, den ene er BP-Pengan sin Audi 200 (stakkars bil) og denne...

 

Glassfiber og polyester rundt eksosen, er det ikke bare å helle bensin over den å tenne på. Du vil få samme resultatet.

 

Haha, godt sagt Haakon!

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er faen meg det værste jeg har sett. Ødelegge en GOLF på den måten!

 

Greit at folk bygger gjennomført stygge biler, men dette er jo bare latterlig.. Er det murpuss du har på fangeren der?

Og hvor mange KG sparkel har du tenkt og bruke? Kommer du litt fort på en fartsdump og stiv bil så kommer jo alt til og løsne!

 

Og sparkle inn eksosen?? Hva faen er det for no??

 

Hårføner og bilen full på gjørme, utpå en åker(?)

 

Beklager tonen, men regner med siden du legger ut bilder her at du tåler og høre det.. Og når du er i stand til og gjøre noe sånt, så driter du sikkert i hva folk mener også;)

 

Gleder meg til bilder av ferdig resultat;)

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som virkelig bekymrer meg er alle de som mener at dette blir bra, snakk om å ødelegge en godt fungerende Golf 4.

 

Er to tråder jeg har sett her på forumet som er ren vandalisme, den ene er BP-Pengan sin Audi 200 (stakkars bil) og denne...

 

Glassfiber og polyester rundt eksosen, er det ikke bare å helle bensin over den å tenne på. Du vil få samme resultatet.

 

Du får ha litt trua da Håkon :D Tror dette blir sinnsykt bra jeg. :P Han tør ihvertfal å satse da. Og har jo fantasi. (ihvertfal om hvordan man skal gjøre en bil trolig utrolig stygg.)

 

Er veldig mye han driver med her som jeg absolut ville gjort på en annen måte. Og glassfiber må være evig mye bedre å bruke enn all denne sparkelen. Jeg har en dårlig følelse, som veldig mange andre her at lakken din kommer til å sprekke opp MANGE steder. Samt dette påfunnet du har rundt eksosen din. Det virker som et forsøk på å lage en brannbombe, med mindre du bruker et rør av mindre dim enn hullet, som er rullet inn med mange runder eksosbandasje, eller lignende for å hindre varmen å smelte skjørtet ditt.

 

Men for all del, dersom du fortsetter i samme humør som du nå jobber med, så kan det godt være at bilen blir rå etterhvert :)

 

Håkon, denne Audi 200'en du refererer til vil jeg gjerne se :D

Fiat Scudo 2.0 10mod

VW Transporter T4 2.5TDI 01mod

VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider!

Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hva da voldsomt,må si at jeg blir imponert over kor mye dere kan om alt og ingenting. :D

 

første er det STØPEPLAST og ikke sparkel som brukes.

 

Noen av dere som kanskje har brukt det tidligere??

 

Den eksos tingen er som sakt en test ting. Tiden vil vise ka som skjer med den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er den værste voldtekten av en Golf 4 jeg noen gang har sett! Du kan liksågreit putte snabel'n i det fjollete eksosrøret ditt og tørrjukke bilen istedet! Du får leie deg en betongbil så du får sparkla resten av "herligheten"...

 

Hva blir det neste? Snøscooter med huv av bjerk og servietter? Skulle tro det var en litauer som eide bilen! (kanskje du er det?)

 

 

Er ikke en litauer! ;P men det er vel du som best om den saken eller? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår