Gå til innhold

anngående tinnsparkling

Ranger emnet


GGGolf

Anbefalte innlegg

har tinnsprkelsett frå gasolin og prøvd meg litt fram og lurer på eit par ting

 

Påføring av flussmiddel. kor lenge skal dette ligge før det tørkes av? skal dette varmes på et vis? skal det få en annen farge o.l når det skal tørkes av? Skal det vaskes av med varmt/ kaldt vann?

 

HAr problem med å få tinn til å henge. Er dette pga for lite flussmiddel.

 

etter at eg har lagt tinnen, går det greit å varme den opp fleire ganger? ofte at eg ikkje får lagt den skikkelig, så den størkner og eg må varme opp igjen for å kjevle den mer utover.

 

 

Kjem ikkje på noke meir i farten ,men tar det etter kvart.

Working offshore!

 

Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang.

1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift!

Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fluss midlet vi bruker smører du på å varmer opp og tørker av mens det er varmt, da blir det speil blankt, da er området reint :D

 

Er ikke noe problem å varme og forme tinnet flere ganger nei, liker selv å bruke en tre sleiv som jeg bader i go ny motor olje til og forme dette med :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tinnsprkelsett frå gasolin og prøvd meg litt fram og lurer på eit par ting

 

Påføring av flussmiddel. kor lenge skal dette ligge før det tørkes av? skal dette varmes på et vis? skal det få en annen farge o.l når det skal tørkes av? Skal det vaskes av med varmt/ kaldt vann?

 

HAr problem med å få tinn til å henge. Er dette pga for lite flussmiddel.

 

etter at eg har lagt tinnen, går det greit å varme den opp fleire ganger? ofte at eg ikkje får lagt den skikkelig, så den størkner og eg må varme opp igjen for å kjevle den mer utover.

 

 

Kjem ikkje på noke meir i farten ,men tar det etter kvart.

 

 

tror du bør se på How to tråden på siden min...

 

http://kimorjan.net/torstein/Forum/viewtopic.php?t=180

 

lista ser vel slik ut...

 

1. det skal være slipet HELT reint...VIKTIG...

 

AUT_3237.jpg

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår