Polardego Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Har hatt to transportere blandt kollegaer (Nå er det bare en igjen), og er i skrivende stund 4 hiacer. Er ikke tvil om hvilke biler som står oftest pga service og annet trøbbel i hvertfall. Hiacene står så og si _aldri_ bortsett fra den ene dagen de erpå 30k-service. Og skal man ta servicenivået hos forhandlerne i betrakning er det hvertfall ingen tvil. Nå kan jeg bare snakke for Trondheim da, men er vel ikke uten grunn at det så og si nesten ikke går en eneste VAG-drosje her. Det er vel ikke bare det i Trondheim at det er sånn desverre. Er enig at Toyotaen mest driftsikker, men Transporteren er bedre å kjøre synes nå jeg. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Sagt av en bekjent som tilbringer mye tid i bil: "Det hjelper ikke at Toyotaen går en million, når sjåføren dauer etter 500.000!" (Var snakk om sitte-/kjørekomfort da dette ble sagt.) Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Ingen har meg bekjent daua av å sitte ukomfortabelt... Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Synest no ikke den er spesiell ukomfortabel :) Ville også gått for Hiace, vi hadde en HiClass i familien før og den var det nulll problem med, god p kjøre var den og :) Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 HiClass har bedre seter og bedre lydisolering enn Hiace... Største problemet med hiace er vel nettopp lydisoleringa, og sittestilling. Man sitter HELT inntil døra når man kjører... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 HiClass har bedre seter og bedre lydisolering enn Hiace... Største problemet med hiace er vel nettopp lydisoleringa, og sittestilling. Man sitter HELT inntil døra når man kjører... Sitter du lengre unna døra i en hiclass? Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 Mente i forhold til transporter... kom ikke så tydelig fram ser jeg. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 Mente i forhold til transporter... kom ikke så tydelig fram ser jeg. Hehe ah sånn sett, ble veldig usikker her plutselig :p Ja det merker jeg veldig godt i Vivaroen også, sitter liksom ikke inni døra lengre :P Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 har INGEN peiling på det ene eller andre, men OndSofa; begynner da å bli fler oct2 og noe superb i Barteland som taxi ;) Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 har INGEN peiling på det ene eller andre, men OndSofa;begynner da å bli fler oct2 og noe superb i Barteland som taxi ;) Men det er jo fra feil Møller :P Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg