Gå til innhold

Har jeg et problem?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Butikken kunne ikke skaffe meg speedometer vaiere PGA jeg hadde byttet fra 350 kasse til TH400,jeg har cruscontrol,men de kunne skaffe en som går direkte fra kasse til speedometer.Jeg har mottat vaier og montert den hva tror dere hente,ved20kmt på meteret gjikk bilen minst 60.Når dere som har rede på dette har tørket latter tårene.Hva gjør jeg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å hvite hvaslags: Kasse, Utvekslin, hjulstørrelse og slikt før du ringer så vet de hvilket drev du skal ha :)

 

Er enkelt å montere, sitter i en "hylse" som har senter hull utav senter om du skjønner, så du bare vrir på den, slik passer forskjellige drev med forskjellig tanning og diameter.

 

 

Lykke til.

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du drar fram ett AMCAR å finner annonsen til Phoenix US Cars, å ringer dit...

 

Eller andre delesjapper du måtte finne...

 

Så forklarer du problemet for de, å så løser detta seg...

 

OK Bead-lock det er bra man har AMCAR joda gutta på Phoenix hadde løsningen etter en time.det var ikke så helt enkelt og ikke så helt rimlig,det ble anbefalt og (kallipere)?speedometeret og sette in et ca 30hjul.Så kom spørmålet: hvorfor?jeg fortalt hele hisorien.Ja men vi har vairene som du skal bruke,vi sender dem på mandag OK.Well jeg takker deg for hjelpen.

Gammel mann gjør så godt han kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår