jornland Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Hei. Vet at det finnes mange felgtråder der ute, men er helt ny på Mercedes, og har lyst til å kjøpe meg noen felger til min 300TDT S124 Sportline. Kikket på noen Lorinser 8x18", med innpress på ET50. Det medfølger spacere på 12mm. Vet noen der ute om dette går uten å valse hjulbuer, da dette ikke er aktuelt. Har ikke senket bilen, og kommer heller ikke til å gjøre det. Ikke den råeste bredden på felgene, men greit nok for meg.. I tillegg, hva slags dekkdimensjon kan være aktuelt på disse felgene? Takker for alle svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caaatooo Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 ET35 er vel det optimale på W/S124, mens du havner på ET38 med de spacerne. Bak skulle det gå greit, det er framme det kan bli litt trangt. Tør ikke si for sikkert om du akkurat klarer det. Dekkdimensjon bør være 225/40-18". Siter [o] '12 BMW 520dAT M-sport [x] '09 BMW 520dAT M-sport [x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63" [x] '07 BMW 525iA M-Tech [x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jornland Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Takker for svar. Men at det blir trangt som du sier, mener du at det blir kanskje trangt mot demperen fremme da eller? Har så fryktelig lyst på disse felgene, så ønsker ikke å la de gå fra meg.. Kan vel alltids bruke andre spacere, men de er ikke gratis de heller. Noen som har erfaringer med disse replicafelgene fra RH? Er det noe å satse på for bruk på kulete norsk vei, eller blir de fort runde som noen hestehoder?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E320 Avantgarde Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Dekkportalen.no har spacere (20-50mm): http://www.dekkportalen.no/shop/productDetails.aspx?ProductId=828&catalogDirectoryId=772 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBHauk Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Jeg har selv en S124 300-24 med 8.5x18 ET35, med 225/40-18. Den er jo litt valset originalt. Men subber litt i Saccoplanken foran. Har såvidt litt klaring til demperen foran. Dekka mine er Vredestein og de er litt breie i forhold til f.eks.Mikkeline og Dunlop. Bør gå det oppsettet du tenker på, mener jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jornland Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Ok.. Takker. Kommer til å reise og se på felgene, og høre om jeg får prøve de på hvis de ikke er solgt enda da.. Men noen der ute med brukererfaringer av RH AMG replicafelger? Blir de fort urunde? Et annet spørsmål som er litt off topic: Er det noen plass hvor man får kjøpt nye Sportline emblemer? De begynner å miste litt fargen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
90-300te Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Ok.. Takker. Kommer til å reise og se på felgene, og høre om jeg får prøve de på hvis de ikke er solgt enda da.. Men noen der ute med brukererfaringer av RH AMG replicafelger? Blir de fort urunde? Et annet spørsmål som er litt off topic: Er det noen plass hvor man får kjøpt nye Sportline emblemer? De begynner å miste litt fargen.. Hos hvilken som helst MB-deleforhandler får du kjøpt sportline (og andre) emblemer. Siter 02 MB C220T CDI Avantgarde 93 MB 220E x - 86 MB 230E x - 90 MB 300TE x - 88 MB 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jornland Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Ok.. Det er jo greit.. Men mente jeg også så en plass her på forumet om noen som visste om et annet sted også.. Spurte litt av ren nysgjerrighet. Men finner ikke den tråden igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jornland Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Passer disse da tro?? http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=12946741&sid=xz7cabeRqIU806952&WT.svl=Link Er vel 8,5x18" med ET35.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg