spancer_87 Skrevet August 3, 2011 Rapporter Share Skrevet August 3, 2011 blir det ikke for mye trykk i systemet, om du allerede har fullt med olje nedider, så skal man fylle på med dette? trykkforskjellen vil bli marginalt liten, så det skal du ikkje bekymre deg for. Produktet skal jo bare brukes en liten stund før det tappes av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet August 4, 2011 Rapporter Share Skrevet August 4, 2011 omega 907 e konge!! Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse J Skrevet August 10, 2011 Rapporter Share Skrevet August 10, 2011 diesel funke bedre :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power 68 Skrevet August 10, 2011 Rapporter Share Skrevet August 10, 2011 Hvis en bruker en slik motorrens på en gammel bil, er det ikke da fare for at motoren kan begynne å lekke olje? Tenker da på en motor der det ikke har blitt skiftet simmiringer eller pakninger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet August 12, 2011 Rapporter Share Skrevet August 12, 2011 QMI motorrens med etterfølgende QMI motorbehandling skal ifølge det jeg har hørt være enestående. Jeg har personlig erfart at QMI automatgirbehandling reddet automatkassa på passaten min. Flaska til 200 kr var vesentlig billigere enn kassebyttet jeg planla.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg