Audisb4 Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Turbo konvertering Ng motor -------------------------------------------------------------------------------- Hei jeg fikk tak i en Ng motor gratis har da en 90 Q.Har noen spørsmål angående turbokonvertering av denne motoren. 1.Fra Ng ledningsnett til Eventuelt MC-1? Passer disse omhverandre?Mulig og bruke noe av dette? 2.Er det mulig og bruke topp fra MC-1+innsug+grenrør på Ng motoren? eller er det enkleste og bare skaffe en MC-1 motor og sitte den i bilen? 3.Passer girkassen? takker for svar mvh sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Kanskje du kan få litt svar her angående turbokonvertering: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=63921&highlight=ng Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audisb4 Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Hei har noen spørsmål angående konverterteringen, 1. kan jeg bruke den orginale mengdefordeleren?og Varmkjørings regulator 2.Noen som kan anbefale datasprut til en billig penge? 3.Og med datasprut trenger jeg Fordeler med Varkum/Trykk styring, slik at jeg får dratt tilbake tenning ved trykk? Har sett litt på 034 sprut og megasquirt til 10V turbo.Hva som er best for en ``Nybegynner``? takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg