SeVen Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Sprederene mine smelter sikringen min i sikringsboksen, har gått bra før, men nå gjør den det plutselig. Har hørt rykter om at det ikke er uvanlig å skifte sikringsbokser i eldre audi (a3 99mod.) Litt usikker om jeg har relee på sprederene siden dette var montert før jeg kjøpte bilen. Letteste måten å koble på relee på sprederene ? Eneste stedet der jeg kommer til er egentlig ved sprederene. De er koblet mot den orginale lys bryteren nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Du bør først sjekke om det faktisk er noe galt med de før du begynner å fikse på sikringsboksen :) går sikringen med en gang du skrur de på eller skjer det helt plutselig etter de har vært på en stund? ;) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVen Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Du bør først sjekke om det faktisk er noe galt med de før du begynner å fikse på sikringsboksen :) går sikringen med en gang du skrur de på eller skjer det helt plutselig etter de har vært på en stund? ;) Går nok en stund før den blir varm, sjekka litt nå. Problemet er at plasten på sikringen smelter ikke selve sikringen altså stålet. Er en 10amp sikring så burde ikke være for stor heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enmas Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Varmgang = Dårlig kontakt. Prøv og bøye til de to bitene som holder sikringen, slik at sikringen går trangere på plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVen Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Stikke innom biltema og se om jeg finner noe kontakt spray kanskje da. Takk for hjelpen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg