stigare Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 al3x skrev: S4 styling next? nope :) Liker s-line stylingen godt så ser ingen grunn til å ta av den og sette på S4 styling :) S4 speil, øvre og nedre grill får klare seg ;) Mulig jeg bytter sidelistene fra s-line til s4, men dem er det vel ikke så stor forskjell på uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Hehe, okey. Hva med S4 bakfanger med diffuseren da? Ellers har jeg egentlig ingen forslag til hva du kan gjøre utvendig, er ganske perfekt som den er egentlig :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Nå er det satt på S-line leppe og effektanlegg på bilen fra før ;) (På diesel så ser man jo ikke eksosanlegget i hele tatt ;) ) org: sååååå... blir vel ikke gjort stort mer enn senk på bilen utvendig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 noen som har synspunkter eller tips angående soting av frontlykter på bilen min? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Forresten, ligger ikke denne i feil underforum? :p Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 OndSofa skrev: Forresten, ligger ikke denne i feil underforum? :p Jo har sagt ifra og bedt om å få den flyttet men er visst lettere sagt enn gjort :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Send en PM til Eyelid med ett skikkelig spark i ræva! Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Pen toning av frontlyktene tror jeg hadde blit stilig. Du kan jo legge på film så du evt. kan fjerne det når du skal selge eller hvis du skulle bli stoppa i teknisk noen gang. Pen bil har du iallefall! Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Torak skrev: Pen toning av frontlyktene tror jeg hadde blit stilig. Du kan jo legge på film så du evt. kan fjerne det når du skal selge eller hvis du skulle bli stoppa i teknisk noen gang. Pen bil har du iallefall! Takk for det! :) Ja er dette jeg vurderer. Film på frontlyktene som er lett å fjerne "just in case". Men litt i tvil om hvordan det er å legge på film på noe slik. Slikt er ikke min sterke side ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Vel da prøver vi. Da har jeg bestilt film til lyktene mine så blir spennende å se hvordan det blir. Bestilte til både hovedlykter og grøftelys :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Hvilket sett bestilte du til lysa? Fikk svar fra Lamin-X at grøftelys kittene var firkanta ark :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 al3x skrev: Hvilket sett bestilte du til lysa? Fikk svar fra Lamin-X at grøftelys kittene var firkanta ark :P Dette jeg bestilte. Om så grøftelys kit`ene er firkanta så får det gå ;) http://lamin-x.com/ecommerce/os/catalog/product_info.php?cPath=447_33_75&products_id=119&osCsid=604d4cfdd0bdf0f84c15b2f3a206c516 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 NoLimit skrev: Dette jeg bestilte. Om så grøftelys kit`ene er firkanta så får det gå ;) http://lamin-x.com/ecommerce/os/catalog/product_info.php?cPath=447_33_75&products_id=119&osCsid=604d4cfdd0bdf0f84c15b2f3a206c516 Der var det jo faktisk bilde av runde lykter :P Bare lurte, for til S4 B5'n er det jo to typer grøftelys, runde og ovale. Men de hadde bare firkanta, så da har man ikke så mange valg. hehe Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 al3x skrev: Der var det jo faktisk bilde av runde lykter :P Bare lurte, for til S4 B5'n er det jo to typer grøftelys, runde og ovale. Men de hadde bare firkanta, så da har man ikke så mange valg. hehe Jepp! så blir spennende å få på dette her og se hvordan den blir. Vet ikke helt om det kler stilen til resten av bilen men man får se :) OG TRÅDEN ER ENDA IKKE FLYTTET PÅ SER JEG! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 NoLimit skrev: OG TRÅDEN ER ENDA IKKE FLYTTET PÅ SER JEG! Er ike alt som går av seg selv heller... Flyttet den så fort jeg så PMen Stig Are. (Har ikke sett noe andre "hint" heller, men det KAN være jeg har noe krøll med varslingsbiten til min profil) Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg