Janp87 Skrevet Mai 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 Har nettopp kjøpt meg 360. Så på den eksterne strømforsyningen at den bruker 12v og 5v DC. Virker bare for dumt å omforme 12vdc - 220vac - 12vdc/5vdc. Så finnes det en strømforsyning til xbox som tar innstrøm på 12vdc? Har tenkt å lage det slik at jeg kan putte xboxen i bilen når jeg skal på treff o.l og ha den hjemme ellers... Siter http://www.bilforumet.no/prosjektforum/194922-janp87-chrysler-neon-amerikansk-plastrakett.html#post2173508 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janp87 Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 Evt er det mulig å lage en slik omformer selv? Da bare 12vdc -> 5vdc. Så er det jo bare å spleise litt ledninger. Siter http://www.bilforumet.no/prosjektforum/194922-janp87-chrysler-neon-amerikansk-plastrakett.html#post2173508 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maagnus Skrevet Mai 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 Min erfaring med xbox 360 er at den ødelegger platene når konsolen rister litt. Så vil ikke anbefale å ha konsolen stående på mens man kjører. Tåler nesten ingen ting. Men jeg har ikke prøvd den i bil, men tror ikke det blir noen suksess, siden den spiser plater når man bare flytter litt på konsolen. Men hvorfor ikke prøve? ;D Tell me if it works :) Siter Skoda Octavia 2003 1.9 TDI 4x4 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Hadde gamecube i gamlebilen, og har Xbox i Poloen. Funker fett dette! :) Blir nok bra med Xbox360, da denne har trådløse håndkontroller som kan brukes til å starte opp konsollen. Bruk inverter, evt. lag ledning slik du planlegger, og kopl dette på tenninga via et enkeltsluttet rele. Da kan du montere den i bagasjerommet, for alt du bryr deg. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Du bør forøvrig holde Xboxen unna sub-spoler ;) monterte min rett ved siden av spolen til suben (den er montert innover), og den har slettet det meste av innholdet på harddisken min. :P Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janp87 Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Ødeleggfer plater hvis den rister?? tror jeg bare dropper det da, var litt for at pasasjerene kunne spille mens jeg kjørte, og De to L5'ene i bagasjerommet gjør at det rister mens bilen står parkert. Siter http://www.bilforumet.no/prosjektforum/194922-janp87-chrysler-neon-amerikansk-plastrakett.html#post2173508 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daruu Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Husk også på at xbox 360 MÅ ha MASSE kjøling, ellers så ender du opp med RROD ;) Siter - 1989 Volvo 740 GL - Brukis - 1977 Volvo 244 DL - Orginalare, under restaurering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Sjekk Finn.no etter brukt Gamecube, den har originale trådløse kontroller også, og du kan montere den opp-ned om du vil, uten at spillene tar skade av dette. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 vis du skrur fat 360 sånn at den står i vater hele tia så skal den ikke ta skade av det.. akuratt det samme som skjer vis du har en bærbar pc å cd`n spinnes rundt vis du løfter den å bærer den rundt sånn at den ikke er i vater.. eller i lik posisjon hele tia.. Siter x:97 Toyota Celica t20 1.8 x:98 Toyota Avesis 1.8 x:99 BMW 320ci E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SinnaSatan Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 En må vel være litt forsiktig med å kjøre urelugert 12v på sånt vel? Vet morex har regulert 12vdc->12vdc+5vdc for bruk med MiniITX. Vet ikke hvor mange watt en xBox360 drar, men kanskje en sånn funker. De finnes vel opp til 160w tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Ødeleggfer plater hvis den rister?? tror jeg bare dropper det da, var litt for at pasasjerene kunne spille mens jeg kjørte, og De to L5'ene i bagasjerommet gjør at det rister mens bilen står parkert. Null problem, du må bare få montert inn en chip, så tar du backup av spillene, og har de i bilen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars y Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Vist du har et spill i xbox360 så kan du omtrent ikke ta på den uten at den riper opp spillet, en kompis av meg ødela gears of war ved og bare løfte opp boxen mens spillet satt i... Så og montere xbox360 i en bil er vel egentli ganske dødfødt.. EDIT: ganske kjipt for det hadde vert tøft... Trur ikke PS3 har dette problemet da. Siter 97 Eclipse GSX 97 BMW 523ia E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectrex Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Å spille spill mens du kjører tar knekken på platene i løpet av sekunder. Det er nok med et vanlig tramp i gulvet mens xbox 360 står på for å ripe opp platene. Løsningen er som nevnt å chippe Xboxen og så legge spillene direkte over på harddisk. Finnes programmer som tar seg av dette. Da er det ikke dvd-drevet i bevegelse, og faren for skade på laseren er ikke eksisterende :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janp87 Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Tror jeg bare tar å kjøper en touch screen, og monterer bærbare pc'en min der istedet... Siter http://www.bilforumet.no/prosjektforum/194922-janp87-chrysler-neon-amerikansk-plastrakett.html#post2173508 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg