VR6power Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 hei. har seg slik at eg har hatt 2 episoder no med 1 ukes mellomrom her at under kjøring så har mitt høgre fremhjul pluteselig vert tomt for luft.:( sånn meget kjapt....andre dekka er kjempe, ingen problemer med , men høyre dekk har oppført seg rart, ser ingen synlige hull/ lekasjer , og eller skader på dekk i seg sjøl.. har 8" felg med 205/40/17 nankang dekk på , er litt strekk i dekket , men har som sagt ikke problem med dei andre . nokken ide om ka det kan vere som er problemet, og evt, om det er noen med erfaring på hvilket dekk som er "bredest" i 205 bredde....vet det skal variere littegrann der. tusen takk for svar :) , SKJØNNER såpass at luftmangel er problemet :P hehehe Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 letteste og kjappeste er og smøre ventilen med litt halv feit olje og se om det hjelper. hvis ikke er det meget stor sannsynelig het for ett lite hull fra en som kjører med spiker i det ene bakdekket Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sx4ever Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 det kan være avbalangsering vekete som gjør at dekke lekker luft dette kan forverres i krappe svinger da gummien vil vri seg noe. regner med at det vekter som er slått på innerkanten på disse felgene Siter AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007 X Passat 130 tdi 2003 X Polo color consept 1.6 (nos)1996 X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Ha vann rundt ventilen og vri litt på den. Kommer det bobler så er det ventilen som kødder. Skjedde med meg, da ventilen stod på skjeiva. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg