Gå til innhold

Sn0mann's Golf IV Stv

Ranger emnet


Sn0mann

Anbefalte innlegg

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja, håper det blir forandringer! :D

Skal ta vekk justeringsmutter bak på mandag også når jeg kommer hjem fra hytta. Så jeg får senka mer bak :) stoppa plutselig opp etter 71mm senk! må ha liiiitt til så blir det bra :P

 

Har fått hybel og hele pakka, så da blir det å flytte dit ja :P fytterakkern :P er det bra liv der mtp volkswagen ? =D

Ja, så det! en helsikkes grym G4 også! beste rød fargen noensinne;) og verdens råeste hjul! =D GRATTISSS! :D

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser mange som skal bytte til r32stag... hr har billigere stag.. bare sånn til info:) 1500kr...skal bestille et slikt.. subber så jævli:) hehe... har 3,5cm med gjenger igjen med hjelpefjæra...fjærna muttern bak jeg og så nå ble d pent og lavt.. værtfall på hjula.. den er jo fortsatt høy bak fordi da:)

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, håper det blir forandringer! :D

Skal ta vekk justeringsmutter bak på mandag også når jeg kommer hjem fra hytta. Så jeg får senka mer bak :) stoppa plutselig opp etter 71mm senk! må ha liiiitt til så blir det bra :P

 

Har fått hybel og hele pakka, så da blir det å flytte dit ja :P fytterakkern :P er det bra liv der mtp volkswagen ? =D

Ja, så det! en helsikkes grym G4 også! beste rød fargen noensinne;) og verdens råeste hjul! =D GRATTISSS! :D

 

Hehe, takk;)

Jo, er nå hva man gjør det til.. Men vil si det er greit med vag der, når de er ute.. Er mest harryrånere osv. hehe, men vi pleier og være ute på photoshoot noen ganger osv så bare og slenge seg med:)

 

ser mange som skal bytte til r32stag... hr har billigere stag.. bare sånn til info:) 1500kr...skal bestille et slikt.. subber så jævli:) hehe... har 3,5cm med gjenger igjen med hjelpefjæra...fjærna muttern bak jeg og så nå ble d pent og lavt.. værtfall på hjula.. den er jo fortsatt høy bak fordi da:)

 

Ehh.... OK? R32 stag betalte jeg 1100kr for på Møller MED nye Foringer da...

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...
  • 3 weeks later...

Det stemmer det :) Var mye problemer med motoren en stund..så dere skiftet alt mulig for meg, men så viste det seg at det var bare en liten bagatell med kompresjonen.. typisk =P men fikk heldigvis alt på garanti da:) Nå går den som en klokke :D Eller..tja, nå er den i garasje da :P

forresten, grom og grom :p den er vel helt vanlig nesten :)

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

jaja,

da er våren i anmarsj (fehn på tide, helsikkes snø ligger jo å drar seg her enda på østlandet! er jo 2.5m med brøytekant utenfor leiligheten her i Ski!!!!!:P)

Uansett.

Bilen min har stått hjemme hvor jeg kommer fra i en lun og .. vel kan ikke si varm da den er steiiin gammel og relativ skjør, men den dug som garasje for vintern! =P

Planene for nye duppeditter faller inn i hodet for denne sesongen, og fokuset for dette året blir å få ferdig sorte detaljer, samt få rota meg til å handlet inn r32 skjørter og en uant frontleppe.

gleder meg allerede til slutten av april når jeg skla hjem og hente bilen:D detta blir bra!

 

Uansett.

 

Noen som skla til treffene som kommer nå i slutten av april / begynnelsen av mai?

 

Skal iallefall på ;

 

Hadelandstreffet

Valdrestreffet

Haldenstreffet

Oslotreffet

DAV treffet

og..

hm..

Skien/Porsgrunn treffet..tror jeg :P

 

Noen andre???

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bora stasj er tøft!!! hehe.. vil ha det jeg å!!! lå ut en på finn for en stundt siden. 2.3 V5!!! 150 hk... litt kult det da:P var en på finn som skulle selge hel front for ombygging av golf til borafront.. skulle ha 1800 for lykter, skjærmer, panser og rs4 fanger!! billig som faan vett!! vurderte å kjøpe det åsså sette på rs4 fangern på min bora åsså kjøpe en golf 4 til dama å sette på borafront og min orginlafanger med 4 motionleppe på den.. hehe.. fint ja:P har samme leppe som dem to på bildene der... tdi 4motion og V5 har samme leppe...

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det, hadde vært grymt med no slikt :) Men blir nok til å beholde golf fronten på min tror jeg, litt usikker der enda.

Den øverste har Rieger leppe (som er betydlig større enn orginal v5-leppa) mens den på det nederste bildet har "vanlig" v5 leppe :))

 

Blir nok til at jeg erstatter v5 leppa etterhvert tenker jeg med noe litt annerledes. Men får se :P er ikke sikker på hva som skjer i år selv, har ikke flust med penger dette året da jeg er fremdeles student :P

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

heh, liten update her.,lenge siden nå..

Det har skjedd lite her, vært student frem til nå, så det har stått ganske stille.

Har skaffet meg en ekte Jubi leppe som kommer på til neste år. Og sammen med jubi skjørter og ny bakpotte - Kommer på neste år, blir nok ikke noe i år, er jo så drittvær;)

Har også senket den litt til da iallefall, se bilde =>

Også ble det Golf V lookalike lykter foran med sort innmat og sorte blinkers.

 

Fremover nå blir planene å selge felgene jeg har nå for å kjøpe meg BBS LM eller lignende i 8,5x19 med 215/30(35).. vi får se hva som skjer fremover...dvs, hva som skjer i lommeboka ;)

neste år blir det å plastsveise igjen lyktespylerne, og få på amerikanske sidemarkerere. I tillegg vil jeg sveise igjen halvmåne i panser/fanger i vinter. Samt også sveise igjen emblem og få til en pop-løsning bak..

Vil også se på om jeg kommer til å trekke tak på nytt til sort :>

 

Bilde av slik den står pr. nå:

 

img6565copy.jpg

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er riegerleppa mye større? da må jeg ha den:P hehe...liker formen å utsende på v5 og riegerleppa... syns den kler bilen godt...

 

Lenge siden nå, men ja Rieger leppa er litt breiere enn v5 leppa. Dvs, den er det til Bora-modellene, ikke til Golf. Lame? Ja. !:p

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Bilen min ble nå solgt, og jeg har skaffet meg en ny perle :D (som jeg skal ha leenge..)

uansett, selger nå også jubi-leppa som egentlig skulle på denne (Det er en org. jubileppe).. pm om noen er intr.

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår