Gå til innhold

Sn0mann's Golf IV Stv

Ranger emnet


Sn0mann

Anbefalte innlegg

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ah, tenkte ikke på å erstatte tankdekselet, tenkte på oljefyllerlokket, gikk litt fort i svingene der tror jeg ;)

skal være i plast, innmaten altså, lokket i seg selv er i alu;)

 

Huff, jeg er skikkelig elendig på oppdateringer :P

vel, til nå har jeg montert takvinge da, slik som EspenS har fått seg her :) (Jeg bestilte den faktisk før den slasken, men han satt den på før!:P hehe :) )

så har jeg fått montert en slik Golf V bakvisker. Dette gikk jo ekstremt fort, trodde det kom til å bli vanskelig å få av den eksisterende viskeren, men der tok jeg feil.

Har også bestilt meg aeroviskere fra tmtuning, disse kommer vel om ~ 2 uker :)

Har også bestilt meg en v6 leppe bak fra Golf IV 4 motion, så dette blir bra..

neste del på tapetet blir vel å bestille meg noen r32 sideskjørt til golfen. Synes disse er og blir de peneste skjørtene tilgjengleig for bilen..

 

Ellers skal jeg ta av de forbaska skvettlappene snart. Er bare redd for hva som skjuler seg under der, noen som har erfaringer fra dette? :P redd for rust og drit, usj..

 

Kommer bilder i kveld nå faktisk! tenkte jeg skulle smekke inn noen jeg tok i dag etter en liten vask :)

 

-Sn0mann

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, fant bare et brukendes bilde fra idag, men skal ut å ta noen nå :)

 

gg.JPG

 

Jenta mi sin lupo har også fått ny BH :P vi skal ha på noen 8x13" og justerbar senk om ikke så altfor lenge, så dette blir bra :)

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

panserlåsen har gått til helvette,så får ikke lukket panser. Noen som har noen formening om hvordan jeg får opp panseret? plastikkpinnen er knekt :S så får ikke tak i den åpneduppeditten,,,typisk min flaks :p

ikke nok med det, men så piper den etter olje også..men får jeg fylt på det når panser er igjen da? :p nejda :p

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

gikk fint det vett!

 

Nå har je kommet frem til no tull da..har lyst å senke mer bak, men det er selvfølgelig ikke flere gjenger igjen :P

Hva gjør man da? Fjerner koppen som er nederst og lager noe i gummi/alu som fjærene kan binde seg i? Kjøper mindre fjærer?

 

om jeg skal kjøpe mindre fjærer..hvor gjør jeg dette?:P

 

har et FK senkesett :)

 

Skal skifte til R32 stag kommende uke,,,skal bli deilig å få sluppet den enda lengre ned,, :)

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått igang noen bilder av bilen vett. Er ikke store greiene, men er da noen :) Så bedre enn intet:p

 

Her:

dsc00061sp4.jpg

 

 

oogg..

dsc00057pm9.jpg

 

 

ooog tilslutt :P (døra er ikke helt igjen her :o wtfff

dsc00058fx6.jpg

 

så nå har dere litt mer peiling på hvordan den ser ut da:P har bestilt litt av hvert til neste mnd så dette blir bra!:)

 

R32 skjørt og V6 bakleppe er bestilt :) skal lakkere innmat av frontlykter nå til helga eller neste helg, samt sote baklyktene tenker jeg.. (skal uansett ha pacific baklykster, så samma det:P)

blir vel også å bestille sotede blinkers og new exos :)

 

- yeppyepp! - sn0mann

 

 

edit: Ikke de beste bildene, tok med min eldre mobil =)

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

tnx, kjøpte de av en i klubben da, er knall felger, veldig fornøyd =D men skal opp ett hakk tror je, så dom er til salgs :P

 

uansett....her skjer det ikke så vceldig my om dagen.Har fått hjem dette Rtrettito staget nå, Skal montere det til helga tror jeg. Også har jeg lakkert speilene sorte, ble faktisk kanun! (synes jeg da)

Når skattemonitos kommer inn på konto nå, blir det vel også å bestille forksjellige deler ifra tmtuning og tyskland ellers, det blir bra!:)

Skulle også senke mer bak her! men det står i bunn. Huff! :P Noen som vet hvor man får tak i kortere dempere? Eller må jeg ta vekk den justeringsduppeditten man justerer med?

 

-Sn0mann

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du har fått penger, vil du bestille litt for meg også da? :D

 

Få ut bilde av speila nå da!

 

såklart! fikk hele 512,- igjen på skatten! satan, slå den, eh? :P trodde det sto en 0 bak 512,- men..det viste seg å være 512,0,- helsikke!:P

jaja.. da blir det å vente på sommerjobblønningen:)

Skal legge ut bilder i morra tenker jeg, regner litt her nå, så har ikke montert dem helt på enda ;)

 

Skal ta vekk justeringsmutteren i morra på senkesettet bak også..så montere dette R32 staget..så får senka litt mer! er ikke lav nok :o urk.

 

 

Noen innspill til ting som er som det ikke skal være? eller om forbedringer, eller ting jeg kan gjøre? =D

kanskje noen små modifikasjoner? :) Har tenkt å lakkere lyktene straks også..blir vel om en uke eller så

 

-5n0m4ñÑ

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår