Gå til innhold

Avensis

Ranger emnet


stian_seim

Anbefalte innlegg

som jeg sa i starten. smak og behag.

 

jeg personlig mener at audi har finere design enn toyota, så om du kjøper toyota eller audi blir vel opp til deg.

 

og er det tragisk for en voksen person å sitte her?

 

jeg vil si det er mer tragisk for en uten lappen/bil og sitte her.

 

dessuten er nok flertallet av brukerne av dette forumet godt over 20 år.

 

men denne posten begynner å grense til det patetiske. så la oss avslutte her.

-93 Audi 80 2.0E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by stian_seim

 

Når jeg får lappen, som blir rundt juletider, så kan jeg og min FAMILIERACER kjøre mot han der Seat voksne mannen som vann melon sa. Så kan vi se hvem som drar ifra hvem.

 

Forresten, hvis han med Seaten er en voksen mann, så er det vel LITT tragisk å sitte her å henge på forumet sammen meg ungdommer?? eller??

 

Hmm, synd at du er for ung til å forstå mitt litt "frekke" innspill, men det ble jo litt fart på Avensisforumet da ;) Det at du tok deg nær av det syns jeg er litt tragisk.

 

Hentydningen at det å låne Avensisen til pappa gjør den til en pappabil, den holder desverre ikke. Jeg står på mitt, det er å regne som forskudd på arv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Originally posted by fcuk

 

Hentydningen at det å låne Avensisen til pappa gjør den til en pappabil, den holder desverre ikke. Jeg står på mitt, det er å regne som forskudd på arv.

 

Kunne ikke vært mer enig...

Forresten må vel dette være den tråden med flest idiotiske utsagn ( som alle kommer fra Skjettenmafiaen )...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Men fins det noe styling til den da?

 

Jeg syns avensisen er fin jeg, har kjøpt den selv også. Den passer til mitt feminine vesen.

 

En gang betalte jeg masse penger for å style den med en pitteliten spoiler på bakdøra.

 

Jeg leverer den på service for å skifte lyspærer.

 

Men det finnes faktisk avensiser som er stylet vel så bra som alle andre fete F2F-biler, søk litt på google etter det.

 

hvorfor skal alle ha golf og audi btw?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avensis?!...er litt usikker på den.. Men det stod en ganske faet en som gikk rimelig godt i VMAX for en stund siden..

 

Men reg, her inne med foreldres bil, nei den var jeg langt i fra med på....

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

 

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Tror ikke det er kommet nevneverdig med styling til den nye avensisen nei....den forrige derimot finnes det endel til....

 

EDIT: Finnes jo til og med originale Supra lignende-balykter til Avensis Touring (Som satt originalt på JDM Toy. Caldina GTT

(tilsvarende Avensis Touring men med Celica GT4 drivverk og motor!! )

 

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår