Gå til innhold

Avensis

Ranger emnet


stian_seim

Anbefalte innlegg

Fordi det er rar bil å kjøpe? Det er et ukjent jalla merke som sitter på 2 kule modeller. mulig de har flere kule, men de vet ikke jeg noe om, nettopp fordi det et merke man ALDRI hører noe om.

Leone og ibiza er litt stilig, men bilde av den der tulledoen så jo bare ut som tull!

 

Du kjøper ikke lada heller ikke sant, eller Daewoo, eller daihatzu eller noe. Det kan jo hende det er bra biler det også, men man kjøper dem bare ikke. Det er ikke værre en å bare forstå det

DISPONERER:

- 2003' Toyota Avensis 1.8 VVT-i

- 1990' Volvo 745 2.3

DELEIER:

- 1987' Ford Transit

VRAK:

x 1985' Nissan Micra 1.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

et godt argument for å kjøpe seat er faktisk vag samarbeidet, spør du meg.

 

og stian_seim: tror ikke du skal snakke om kule modeller, du har jo faktisk selv kjøpt deg en AVENSIS. Baklykter langt oppover bagasjelokket, stygge frontlykter.

 

toyota går for å være ett bra merke, men jeg personlig ville ha valgt noe annet enn avensis.

-93 Audi 80 2.0E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VAG-gruppen er et Multinasjonalt selskap med Audi,Skoda,VW,Seat,Lamborghini,Bentley under vingene.

De har hevet SEAT opp fra bunnen av salgsstat`en og opp til et passe nivå. Slik at man ikke bare ser SEAT`er i syden med dårlig lakk og plasthjul.

 

Nei jeg har ikke kjøpt Avensis men pappa har gjort det, så nå blir det min pappaguttbil;)

Låner

- Nissan Maxima 3.0 V6

- Toyota Avensis 1.8 VVT-i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dobar

Det var jo det stakkars mennesket med SEAT`en som kom å herpa thread`en med dissing av andre biler, min venn Stian spurte bare om styling

 

 

Hadde dere ignorert det så hadde man sluppet all kranglingen om hva som er best av en '03 Avensis med intergrerte barnestoler og samtlige modeller fra Seat som ifølge dere består av "en litt kul og resten dritt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by benredik

et godt argument for å kjøpe seat er faktisk vag samarbeidet, spør du meg.

 

og stian_seim: tror ikke du skal snakke om kule modeller, du har jo faktisk selv kjøpt deg en AVENSIS. Baklykter langt oppover bagasjelokket, stygge frontlykter.

 

toyota går for å være ett bra merke, men jeg personlig ville ha valgt noe annet enn avensis.

 

Baklykter langt oppover bagasjelokket?

Skulle jeg kjøpt den Toyota hadde jo jeg kjøpt noe annet en avensis? men nå er det jo ikke JEG som har kjøpt den.

Hadde jeg kjøpt meg en bil nå, så måtte det vel blitt 93' Audi 80... Eller ikke!

 

Baklyktene som er såååååååå langt oppover bagasjelokket? Nesten CitroËn C5 det her, eller???

 

rompe.JPG

DISPONERER:

- 2003' Toyota Avensis 1.8 VVT-i

- 1990' Volvo 745 2.3

DELEIER:

- 1987' Ford Transit

VRAK:

x 1985' Nissan Micra 1.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by benredik

tror en toledo 1.9 tdi kjører fra en 1.8 avensis :)

 

Når jeg får lappen, som blir rundt juletider, så kan jeg og min FAMILIERACER kjøre mot han der Seat voksne mannen som vann melon sa. Så kan vi se hvem som drar ifra hvem.

 

Forresten, hvis han med Seaten er en voksen mann, så er det vel LITT tragisk å sitte her å henge på forumet sammen meg ungdommer?? eller??

DISPONERER:

- 2003' Toyota Avensis 1.8 VVT-i

- 1990' Volvo 745 2.3

DELEIER:

- 1987' Ford Transit

VRAK:

x 1985' Nissan Micra 1.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by stian_seim

 

Når jeg får lappen, som blir rundt juletider, så kan jeg og min FAMILIERACER kjøre mot han der Seat voksne mannen som vann melon sa. Så kan vi se hvem som drar ifra hvem.

 

Forresten, hvis han med Seaten er en voksen mann, så er det vel LITT tragisk å sitte her å henge på forumet sammen meg ungdommer?? eller??

 

 

Nå var hovedtanken vel bak forumet at bilinteresserte mennesker skulle kunne utveksle meninger og erfaringer omkring temaet bil, gamle som unge. Ikke at frekke folk skal slenge dritt og lete etter stylede versjoner sine foreldres biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår