whiplazh Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 I got a call from a friend of mine who has a Passat. He asked if i could get i showready in 3 days. Well, after some thinking and planning I managed to put the Greendub into my calender. Woho. ;) Enjoy. Wash: - Rinsed - ARO -> PW - Foamed -> Rinsed - Washed with shmitt and CG CW&G - PW - Clayed with Riccardo -> Rinsed - Washed with shmitt and CG CW&G - PW -> Dried Paint: - Menzerna PG (Yellow Sonus) - Menzerna SIP (White Sonus) - Menzerna 106FF (White/Blue Sonus) - CG Jetseal (Applicator pad) - DP MaxWax (Applicator pad) Others: - Makita 9227CB - Lots of MF - Lots of pads - Lots of food :whistle: Before: Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 50-50's: Afters: Misc: The owner: Peace. :headbang: Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Utrolig bra arbeid, det må jeg si! Mye penger har du brukt på utstyr som får en bil til å se så fantastisk ut, da? Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Utrolig bra arbeid, det må jeg si! Mye penger har du brukt på utstyr som får en bil til å se så fantastisk ut, da? Takk :) Tja, 5500 i utstyr og midler + maskin til 3200. Men holder jo heldigvis til mer enn en bil! ;) Hehe. Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Okei, det var ikke så innmari ille da. Du tjener vel det fort inn igjen, hvis man trekker ifra arbeidstimer. Lang tid bruker du på en bil utvendig da? Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Haha på ene bildet er eier klarere i refleksjonen på bilen enn på seg selv :D Bra jobba, og utrolig tøff bil Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Okei, det var ikke så innmari ille da. Du tjener vel det fort inn igjen, hvis man trekker ifra arbeidstimer. Lang tid bruker du på en bil utvendig da? Neida, slettes ikke værst. Har brukt over 14 tusen på bilpleie produkter siden nyttår jeg nå ;) Den der brukte jeg 20-25 timer på. Men var ikke helt optimalt å jobbe der pga lys. Så vil tippe 15-20 timer på den. Det var bare utvendig. Haha på ene bildet er eier klarere i refleksjonen på bilen enn på seg selv :D Bra jobba, og utrolig tøff bil Hehe :yodude: Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 fyfaen for et arbeid :O Hvor kjøper man disse produktene? Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k9v Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Utrolig bra resultat! :-) Margido, mye av det får du kjøpt hos Autogeek, http://www.autogeek.net evt. Scandicshine i Norge. Men husk at resultatet her skyldes langt mer god teknikk og ikke kun produktene ;) Siter 04 BMW 320Cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 Her var den ja! Satan til riper og swirls overalt da! Trodde min var ille jeg. ;) Skikkelig digg 50/50 bilder. Lagra liksågodt alle jeg. Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 For ett resultat du fikk! Ser at tolmodighet definitivt lønner seg! Men er det noen her som vet hvor man kan få fatt lignende felger? Siter _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 For ett resultat du fikk! Ser at tolmodighet definitivt lønner seg! Men er det noen her som vet hvor man kan få fatt lignende felger? Sjekk med disse: http://www.mamut.net/vwbustuningshop/ De har RSL Cult Wheels, mye kuult innen kult ;) Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Felgene er orginale stålfelger som er breddet fra 6" til 8" ;) Så de finner du på høgger'n. Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dyvlin Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 tar du på deg oppdrag hel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil^^ Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Det blei veldig pent!:) hvilken frontleppe er det på den bilen? Siter 1998 Nissan 200sx S14-A 1992 Bmw 324Td Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg