generalen Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Som toppic sier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Å miste lappen hvis du blir tatt i fotoboks? klart det går an.. Passerer du en fotoboks i 180, tror jeg neppe du bare får ei bot. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Med mindre de ikke klarer å identifisere sjåføren hvorpå du sier det var "en i nærmeste familie" Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Som toppic sier. Ja, selvfølgelig. Fartsovertredelser avdekket i ATK (automatisk trafikkontroll) straffes på lik linje med alle andre fartsovertredelser. Se Forskrift om tap av førerett for motorvogn § 2-2 hvis du lurer på hvor fort du må kjøre før lappen ryker... Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Ja og det er jeg levende bevis på:-( Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Neida. Ikke i laserkontroller heller. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Neida. Ikke i laserkontroller heller. Nei, dæven det har du jo helt rett i... Jeg leste litt på blant annet lovdata.no og Riksadvokatens nettsider, og det har kommet nye retningslinjer fra Justis- og politidepartementet som sier at tap av førerett for motorvogn ikke lenger kan anvendes før en sak vedrørende dette er ferdig behandlet i Høyesterett, fordi det kanskje må regnes som dobbeltstraff! JUHU! Glimrende nyheter! Nå kan du altså kjøre så fort vi bare orker uten at politiet kan ta fra deg lappen ;) Forelegg får man fortsatt, men lappen din får de ikke... Hit the road ;) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Dobbelstraff og trippelstraff er skumle greier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Hehe nice 1, Juristen :) lurer på hvor mange som gikk på den?? ikke få vil jeg tippe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Hehe nice 1, Juristen :) lurer på hvor mange som gikk på den?? ikke få vil jeg tippe :) Det kunne vært flere hvis du ikke akkurat hadde blåst spøken...;) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Det kunne vært flere hvis du ikke akkurat hadde blåst spøken...;) Hehe, faen, tenkte meg ikke om der. Håper noen rakk og gå på den likevell :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg