Gå til innhold

Gomega's Omega B

Ranger emnet


gomega

Anbefalte innlegg

Synes også det passet bedre med svarte angel eyes enn chrom! Senk kan det nok hende kommer ganske fort, da jeg tror jeg må bytte enten fjærer og/eller dempere for å få den igjennom EU kontroll, og da går jeg likegodt for senkefjærer og stivere dempere! Og andre felger kommer vel til sommeren en gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 356
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes også det passet bedre med svarte angel eyes enn chrom! Senk kan det nok hende kommer ganske fort, da jeg tror jeg må bytte enten fjærer og/eller dempere for å få den igjennom EU kontroll, og da går jeg likegodt for senkefjærer og stivere dempere! Og andre felger kommer vel til sommeren en gang:)

 

tipper dere sifter mening om et par år.:thumb

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da var EU kontroll fullført ;) En 2er feil, som var knekt fjær venstre bak! Egentlig vet jeg det var i alle fall 3 2'er feil til, men siden det var en kompis av meg som tok kontrollen så var det ikke så nøye ;) Blant annet, for slakt brekk (noe som uansett skal fikses), ikke automatisk høydejustering til xenon nærlys (fant ut det ikke var uttak for dette på de nye lyktene, og dermed kunne jeg ikke bruke de som er originalt på bilen), for høy CO verdi, da EGR ventilen min er knekt. Så da er bare spørsmålet om jeg skal gå for senkesett med en gang, eller bare kjøpe en ny fjær! Tror jeg kommer til å gå for det første alternativet, men må sjekke litt priser først ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har jeg nok egentlig bestemt meg for å ikke gå for coilovers i første omgang, men heller senkesett og kanskje andre dempere etter hvert. Var innom på torshov bare for å sjekke pris der, og han jeg snakka med lurte på om jeg haddde AC eller ikke. Siden jeg hadde det måtte jeg gå for fjærer som egentlig var for v6 pga ekstra vekt i front av AC kompressoren. Noen som kan avkrefte eller bekrefte dette? Har tenkt til å kjøpe Apex fjærer fra ebay, så er greit å få riktig med en gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, jeg har lest alt her og det så LÆKKERT ut etter krasjen :D

 

Det så Utrolig rått ut med de blåe diodene inni bilen, Men du må sette på noen Steimetz lepper og vinge og et større eksosanlegg så blir det Rått! Du har gjort en utrolig bra jobb!

Har du noen flere planer om bilen til sommern?

 

 

Men jeg lurte på om det går ann å få tak i sånne "Angel eye`s" til Omega A? Jeg har ikke funni det noen steder D:

Endret av Tivoliterror

88 Volvo 745 B230k Bruksbil

92 Opel Omega A 2.0 Prosjektbil på vent

82 Lada 1500 21023

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Ble ikke så værst nei! Planen er å spare opp litt mere penger nå så jeg kan kjøpe litt div til bilen, men som sagt senkefjærer er første pri, slik at den blir EU godkjent. Så får vi se hva som kommer etter hvert :)

Det med angel eyes til omega a er jeg ikke sikker på! Har i alle fall ikke sett det som jeg husker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Ble ikke så værst nei! Planen er å spare opp litt mere penger nå så jeg kan kjøpe litt div til bilen, men som sagt senkefjærer er første pri, slik at den blir EU godkjent. Så får vi se hva som kommer etter hvert :)

Det med angel eyes til omega a er jeg ikke sikker på! Har i alle fall ikke sett det som jeg husker.

 

okai D: Takk uansett, Vet dere hvor jeg kan få tak i Digitale Instrumenter da?, Si ifra hvis du ser noe :P

 

Har tenkt å sette i Blåe dioder i min også :P så Knall ut!

88 Volvo 745 B230k Bruksbil

92 Opel Omega A 2.0 Prosjektbil på vent

82 Lada 1500 21023

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår