Gå til innhold

Stoppa av biltillsyne!!!!!!!!!!!

Ranger emnet


Whroom-tssj

Anbefalte innlegg

Hadde hadd biln i mitt eie i 2 tima, så bei eg stoppa av biltillsyne!:deng Sota rute,altfor lav bil,mye motorstøy. Ka ska eg gjøre når eg har D2 coilover uten nåkka form før godkjennelse på??? Og svendsen eksos me mykje støy... Trudde dem leverte godkjent!! Kor får man tak i chip og modell tellpassa intercooler?? Mvh -jim-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke papirer på senkingen så må du på med orginalt eller noe som du har papirer på.

 

Chip trenger ikke disse bilene da de tåler 1.3bar+ uten problemer på orginal hjerne.

Intercooler må du nok finne en universal og lage rørgang selv.

Søker du ligg på http://mazda-ogn.org/phpBB3/ så finner du alt du trenger å vite om disse bilene.

I like my women like i like my scotch.. 12 years old and mixed up with coke

-03 Mazda 6

x93 Mazda 323 GT-R

x91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første skriv bokmål eller nynorsk så folk skjønner hva du skriver.

 

Hvis bilen har vært i ditt eie i 2 timer? Fikk du beskjed om at den ikke var godkjent når du kjøpte den? Hvis du viste den ikke var godkjent når du kjøpte den har du bare deg selv å takke og da er det bare å levere skilter til du enten har godkjent bilen eller satt den tilbake i godkjent tillstand.

 

Hvis du kjøpte den i god tro om at den var godkjent og du fikk beskjed av selger at bilen var godkjent leverer du tilbake bilen og krever penger tilbake da du ikke kjøpte bilen slik selger fremmsto. Med vesentlige feil og mangler.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vest eg tar og hever den til normal høyde, får man det ikkje godkjent då??

 

Nei ikke hvis du ikke setter tilbake orginale dempere og fjærer. De er fortsatt ikke godkjente selv om du justerer opp til orginal høyde. Ikke sikkert de demeperene som sitter der er bygd for å brukes på orginal høyde heller, og de kan ble ødelagt

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår