Whroom-tssj Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Hadde hadd biln i mitt eie i 2 tima, så bei eg stoppa av biltillsyne!:deng Sota rute,altfor lav bil,mye motorstøy. Ka ska eg gjøre når eg har D2 coilover uten nåkka form før godkjennelse på??? Og svendsen eksos me mykje støy... Trudde dem leverte godkjent!! Kor får man tak i chip og modell tellpassa intercooler?? Mvh -jim- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aalhus Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 kos deg bygutt:) surt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nlight Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Har du ikke papirer på senkingen så må du på med orginalt eller noe som du har papirer på. Chip trenger ikke disse bilene da de tåler 1.3bar+ uten problemer på orginal hjerne. Intercooler må du nok finne en universal og lage rørgang selv. Søker du ligg på http://mazda-ogn.org/phpBB3/ så finner du alt du trenger å vite om disse bilene. Siter I like my women like i like my scotch.. 12 years old and mixed up with coke -03 Mazda 6 x93 Mazda 323 GT-R x91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 For det første skriv bokmål eller nynorsk så folk skjønner hva du skriver. Hvis bilen har vært i ditt eie i 2 timer? Fikk du beskjed om at den ikke var godkjent når du kjøpte den? Hvis du viste den ikke var godkjent når du kjøpte den har du bare deg selv å takke og da er det bare å levere skilter til du enten har godkjent bilen eller satt den tilbake i godkjent tillstand. Hvis du kjøpte den i god tro om at den var godkjent og du fikk beskjed av selger at bilen var godkjent leverer du tilbake bilen og krever penger tilbake da du ikke kjøpte bilen slik selger fremmsto. Med vesentlige feil og mangler. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whroom-tssj Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Vest eg tar og hever den til normal høyde, får man det ikkje godkjent då?? Ka e grensa på db på eksosen?? Mvh jim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Vest eg tar og hever den til normal høyde, får man det ikkje godkjent då?? Nei ikke hvis du ikke setter tilbake orginale dempere og fjærer. De er fortsatt ikke godkjente selv om du justerer opp til orginal høyde. Ikke sikkert de demeperene som sitter der er bygd for å brukes på orginal høyde heller, og de kan ble ødelagt Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whroom-tssj Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Då får eg håpe det noen av dokker som har dempera og fjære tell salgs tell?? Ka e safe laddetrykk på gt-r?? Har nyoverhalt motor me frontmontert cooler og walbro bensin pumpe og portet topp:ratatatat Mvh jim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nlight Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 1.1-1.2 burde gå finfint. Noen mener 1.3 skal gå greit på frisk motor. Andre lader 1.4-1.5 med samme oppsett. Siter I like my women like i like my scotch.. 12 years old and mixed up with coke -03 Mazda 6 x93 Mazda 323 GT-R x91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 1.1-1.2 burde gå finfint. Noen mener 1.3 skal gå greit på frisk motor. Andre lader 1.4-1.5 med samme oppsett. hvor mye henter man ut med oppsettet du nevner og ca 1,2 bar? (portet topp, eksos hele veien i f.eks 2,5", Fmic osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 ca 280hk i motor er vanlig Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg