halsen89 Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 hei, Vurderer og montere dumpventil fra biltema på min 1,9TDI. Skal denne monteres på den slangen som går fra intercoolern å inn på turboen? Slik at jeg kapper denne og setter ett T - Stykke i mellom? og dumpen der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf1600TIC Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 hei, Vurderer og montere dumpventil fra biltema på min 1,9TDI. Skal denne monteres på den slangen som går fra intercoolern å inn på turboen? Slik at jeg kapper denne og setter ett T - Stykke i mellom? og dumpen der? Funker ikke å montere Dump ventil på en diesel da denne ikke har gass spjeld.. må i tilfelle kjøpe egnet ventil til diesel.. og disse reduserer faktisk effekten også :shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Men sånn teknisk så skal den monterest mellom turbo og innsug. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg