Gå til innhold

OPEL kadett c city J 1979

Ranger emnet


galant

Anbefalte innlegg

  • Svar 156
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jupp! hehe....hmm så du selger frontspoileren din? koffor det? har tenkt litt på å skaffe meg en sånn men synst det blir litt for voldsomt egentli...kunne tenkt meg å hatt en liten flipp framme...hmmmmm...2700kr du har fått bud om sa du?...litt fristene å kjøpe den men....:P

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja den er jo fin. ingen skader eller noe sånn men jeg synes den orginale fronten er fin som den er. men jeg klarer ikke å bestemme meg, for det ser ganske frekkt ut med den på også.. viss du ser på det STORE bilde tatt av fronten. men jeg får se, hvis noen har lyst på den, til en skikkelig pris så selger jeg sikkert.

-Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi.

_______

Mvh. KNS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jupp:)... eg skal bynte å ta litt av på 1.2s`en min no, med kansje dobble forgassara frå kadett b osv hehe...men blir vell litt styr med å koble sammen kansje og stille inn da...så blir vell til våren evt...så eg får kjøre med orginale luftfilterboksen sånn ikkje forgassaren fryse når det e så jekli kaldt ute...merka at motoren byndte å fjuke litt når eg kjørte fra bergen til sogn og fj...så var det forgassaren som var veldi kald vistnok so eg skifta til orginal boksen igjen så den fekk litt varmluft oppi forgassaren så det gikk bra det..

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja, blir fett det! ja kjørte du romarheim? der e jo sikkert litt kaldt.. ja også satt du han på "WINTER"? hehe;P jævla stilig med den tuten til luftfilteret:P

blir han ikke å suge endel mer bensin med dobbel gasser da? men det får du sikkert igjen med effektøking;)

-Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi.

_______

Mvh. KNS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jupp..men skifta over når eg var forbi førde en plass om du er kjent rundt der.. ja han som har hatt kadett b i alle år sier vist det at den sr solex forgassaren, så blir det mer lyd,mer bensinforbruk,og effekt hehe... synst sånne ting kan være litt gromt på 1.2 motorer..:P

vist det går greit kan eg vise deg ett bilde fra en 1.2 motor med en ganske stili løsning av med forgasser og filter..

kunne tenkt å gjort etteller anna stilig med motoren siden det ikkje blir noe motorbytte med det første

 

otk488.jpg

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jupp..men skifta over når eg var forbi førde en plass om du er kjent rundt der.. ja han som har hatt kadett b i alle år sier vist det at den sr solex forgassaren, så blir det mer lyd,mer bensinforbruk,og effekt hehe... synst sånne ting kan være litt gromt på 1.2 motorer..:P

vist det går greit kan eg vise deg ett bilde fra en 1.2 motor med en ganske stili løsning av med forgasser og filter..

kunne tenkt å gjort etteller anna stilig med motoren siden det ikkje blir noe motorbytte med det første

 

otk488.jpg

 

 

se der ja! det såg jo fett ut det! men luftinga av topp dekselet der, går det ikke annt å sette filteret helt nedpå toppdekselet? ja men det der blir bra det! e det bilde av din bil eller ska du ha den sånn?

-Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi.

_______

Mvh. KNS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha gulen ja:)veit du kor gloppen er? sandane?nabokomunen til nordfjordeid..der e egfra vertfall..men bur som regel i bergen... nei bilde e fra en tysk nettside...filteret som står på den slangen ut av toppdekselet du mener? eg har hatt det på min og...sånne luftfilter..men det kommer varm damp opp der..og det gjør at limen inni filteret som er limt til kromlokket oppå løsner..og så renner limen ned slangen og ned på toppdekselet sånn ca litt innvendig og..så eg har renset det ett par ganger den slangen med å bare ta den ut å vaske den og tørke med papir resten om det skulle ligge litt drit nett innafor hullet på toppdekselet..eg var redd for att det hadde rennet ned i der oljen blir tømt...oppå ventilløfterene og alt..men innenfor den slangen er det heldigvis en flat plate ellernoe som er mellom..så det gikk bra...

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha gulen ja:)veit du kor gloppen er? sandane?nabokomunen til nordfjordeid..der e egfra vertfall..men bur som regel i bergen... nei bilde e fra en tysk nettside...filteret som står på den slangen ut av toppdekselet du mener? eg har hatt det på min og...sånne luftfilter..men det kommer varm damp opp der..og det gjør at limen inni filteret som er limt til kromlokket oppå løsner..og så renner limen ned slangen og ned på toppdekselet sånn ca litt innvendig og..så eg har renset det ett par ganger den slangen med å bare ta den ut å vaske den og tørke med papir resten om det skulle ligge litt drit nett innafor hullet på toppdekselet..eg var redd for att det hadde rennet ned i der oljen blir tømt...oppå ventilløfterene og alt..men innenfor den slangen er det heldigvis en flat plate ellernoe som er mellom..så det gikk bra...

 

yes;) jada har vært der ett par ganga;) går på skole i Måløy no:P åja, hmmm.. trudde dem filtra var laga for det:S da skal jeg være litt forsiktig med det. fint det gikk bra da! lim i oljen trur jeg er dårlig brus..

-Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi.

_______

Mvh. KNS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja men dette var filtert frå biltema...kan være limen på kn filterene holder bedre...skal prøve å lime på lokket igjen med super lim isteden for sånn limgugge...eller en lim som tåler varme kansje...ser litt stiligt ut med litt filter:P måløy ja..der du har kadetten no?

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøv epoxy 2 komp. eller araldite! åja, gøy det! jævla glatt no! har bilen i gulen, Eivindvik;)

-Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi.

_______

Mvh. KNS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår