Gå til innhold

OPEL kadett c city J 1979

Ranger emnet


galant

Anbefalte innlegg

ok vist sikringa ryker så kan du skjekke ledningsnettet den svarte som går fra begge baklyktene osv frammover om noe tar borti karosseriet eller,ligger flere små ledninger inni den..den som er teipa rundt med svart teip rundt alle ledningene liksom...og kjøp inn noen 8 og 5 amp sikringer så sjekk om det funker...kjøp to helt nye pærer som eg gjorde..men se etter dårli kontakt der med lyktene osv,

 

ja to nye pære t begge baklysa(bremse/kjørelyspære)? ja okay.. mn syns det va litt rat at han bare begynnte å ete sikringe uten videre:S mn mn før prøve det;)

-Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi.

_______

Mvh. KNS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 156
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

etter det eg har hørt er 1.2n(normal) = 55hk og 1.2s (super) 60hk.. hehe..

 

åja.. HAHA!! håpe jeg har ei SUPER maskin;P ka e forskjellen på motoren da? e det synlig forskjell på utsida?

-Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi.

_______

Mvh. KNS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja.. HAHA!! håpe jeg har ei SUPER maskin;P ka e forskjellen på motoren da? e det synlig forskjell på utsida?

 

delebilen min er 1.2n merker at den er tregere en den jeg har snart skilt på nå 1.2s...husker ikke helt kordan det var som var forskjellen egentli...men motorene skal nok være ganske like utapå,

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja to nye pære t begge baklysa(bremse/kjørelyspære)? ja okay.. mn syns det va litt rat at han bare begynnte å ete sikringe uten videre:S mn mn før prøve det;)

 

ja prøv det..vist du har crc 5-56,som jeg gjorde var å dusje oppi sikringene osv der med ledningene og dusja godt rundt med baklyktene,framlyktene/blinklys osv,,bare sånn for sikkerhetskyld..så prøv det samme:P kansje det funker,men ja kjøp to nye pærer (kjørelys/bremselyspæra) og noen sikkringer sånn du har:P

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja prøv det..vist du har crc 5-56,som jeg gjorde var å dusje oppi sikringene osv der med ledningene og dusja godt rundt med baklyktene,framlyktene/blinklys osv,,bare sånn for sikkerhetskyld..så prøv det samme:P kansje det funker,men ja kjøp to nye pærer (kjørelys/bremselyspæra) og noen sikkringer sånn du har:P

 

ja ska gjøre det;) ska hjem t bilen i mårra så..

-Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi.

_______

Mvh. KNS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

delebilen min er 1.2n merker at den er tregere en den jeg har snart skilt på nå 1.2s...husker ikke helt kordan det var som var forskjellen egentli...men motorene skal nok være ganske like utapå,

 

har du bilde av motoren på begge? så kan jeg se om jeg kjenner en av dem igjen;)

-Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi.

_______

Mvh. KNS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du bilde av motoren på begge? så kan jeg se om jeg kjenner en av dem igjen;)

 

kan ta litt senere:)

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går det annt å sette i calibra turbo eller vectra 2.0t i en city med 1600 motorfeste og bunnpanne?

-Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi.

_______

Mvh. KNS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du bilde av motoren på begge? så kan jeg se om jeg kjenner en av dem igjen;)

 

her er foresten motoren på delebilen min 1.2n

 

12n.jpg?t=1209561051

 

og bilen med 1.2s.. heiv på litt kn filter på forgasseren osv..:P

 

12s.jpg?t=1209561392

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er foresten motoren på delebilen min 1.2n

 

12n.jpg?t=1209561051

 

og bilen med 1.2s.. heiv på litt kn filter på forgasseren osv..:P

 

12s.jpg?t=1209561392

 

der ja;) mn kossn fikk du plass til kn? mitt krasje med panseret.. har tenkt å lage rør sjølv..

-Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi.

_______

Mvh. KNS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har 1.2N så står det det på blokka!! gjør det på mi hvertfal!! regner nesten med det står 1.2S på S motorene også!;)

 

kor det står henne da??:)

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der ja;) mn kossn fikk du plass til kn? mitt krasje med panseret.. har tenkt å lage rør sjølv..

 

har du samme type da eller sånn biltema greier? mitt krasjer litt med panseret og men går akkurat:D er vell ca 11,5cm i høgda..tenkte å lage meg noe rør og kansje:)

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår