Gå til innhold

OPEL kadett c city J 1979

Ranger emnet


galant

Anbefalte innlegg

kjøpte den for konfe pengane mine no i april engang, å har lyst å få den godkjent.. men har i senere tid lyst å bygge prosjekt av den, ikke no stort prosjekt i første om gang.. lyst å lære litt om kadettane;) hjelp meg:P

-Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi.

_______

Mvh. KNS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 156
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan jo sette inn masse rart. Men det letteste blir vel en CIH opel motor. Tror jeg kommer til å selge komplett, motor, girkasse, fester, mellomaksel fra min nå snart pga av jeg har krasja bilen.

 

Ska du det??? va den registrert den? har du hatt en city altså, tøff bil det;)

-Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi.

_______

Mvh. KNS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo sette inn masse rart. Men det letteste blir vel en CIH opel motor. Tror jeg kommer til å selge komplett, motor, girkasse, fester, mellomaksel fra min nå snart pga av jeg har krasja bilen.

 

hvor mye skal du ha??

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det var det med den turtelleren;P

har du også fra biltema?

 

neh den sto i bilen når eg kjøpte den..så står vertfall ikkje biltema ellernoe på den...ser ganske gammel ut egentli..humm..

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neh den sto i bilen når eg kjøpte den..så står vertfall ikkje biltema ellernoe på den...ser ganske gammel ut egentli..humm..

 

du får kjøpt på biltema til ca 200 spenn;P

-Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi.

_______

Mvh. KNS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke har så mye peiling på å skru så tror jeg du bare kan glemme å begi deg utpå ett prosjekt som nesten ingen har gjort før deg!!! hold deg til ett vanlig bytte med en enkel oppskrift for både ombygging og godkjenning!!;) CIH motor er billig,lett å bygge om og lett å få tak i deler!! 100 + hester sparker godt i lille bilen det!:P

Opel Kadett C 1.2N

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..rally bil ellernoe du skal bruke den som ellernoe da? må få slengt ut bilder og:) last dem opp på Image hosting, free photo sharing & video sharing at Photobucket vist du er registrert der ellernoe så kopierer du url adressen derfra hvert bilde og legger den adressa i på iconet med det fjellet og sola på eller ka det er fornoe...:P

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..rally bil ellernoe du skal bruke den som ellernoe da?

 

neida, hadde jo vært gøy med skilt mn..

-Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi.

_______

Mvh. KNS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida, hadde jo vært gøy med skilt mn..

 

oki,er bilen helt orginal nå og fks klar for eu godkjenning da? eller å få skilt?

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki,er bilen helt orginal nå og fks klar for eu godkjenning da? eller å få skilt?

 

ja, eller ska vente til over nyttår.. 1979 mod så den e jo veteran t neste år... har du org. maskin? i din?

-Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi.

_______

Mvh. KNS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår