galant Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 kjøpte den for konfe pengane mine no i april engang, å har lyst å få den godkjent.. men har i senere tid lyst å bygge prosjekt av den, ikke no stort prosjekt i første om gang.. lyst å lære litt om kadettane;) hjelp meg:P Siter -Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi. _______ Mvh. KNS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 :p Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galant Skrevet April 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 for ikke til å legge inn bilde:S svarte.. Siter -Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi. _______ Mvh. KNS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galant Skrevet April 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 ja det var det med den turtelleren;P har du også fra biltema? Siter -Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi. _______ Mvh. KNS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Kan jo sette inn masse rart. Men det letteste blir vel en CIH opel motor. Tror jeg kommer til å selge komplett, motor, girkasse, fester, mellomaksel fra min nå snart pga av jeg har krasja bilen. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galant Skrevet April 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Kan jo sette inn masse rart. Men det letteste blir vel en CIH opel motor. Tror jeg kommer til å selge komplett, motor, girkasse, fester, mellomaksel fra min nå snart pga av jeg har krasja bilen. Ska du det??? va den registrert den? har du hatt en city altså, tøff bil det;) Siter -Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi. _______ Mvh. KNS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Kan jo sette inn masse rart. Men det letteste blir vel en CIH opel motor. Tror jeg kommer til å selge komplett, motor, girkasse, fester, mellomaksel fra min nå snart pga av jeg har krasja bilen. hvor mye skal du ha?? Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 ja det var det med den turtelleren;Phar du også fra biltema? neh den sto i bilen når eg kjøpte den..så står vertfall ikkje biltema ellernoe på den...ser ganske gammel ut egentli..humm.. Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galant Skrevet April 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 neh den sto i bilen når eg kjøpte den..så står vertfall ikkje biltema ellernoe på den...ser ganske gammel ut egentli..humm.. du får kjøpt på biltema til ca 200 spenn;P Siter -Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi. _______ Mvh. KNS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galant Skrevet April 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 passe opel omega v6 2.5 i en city uten for mange problem? ;P Siter -Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi. _______ Mvh. KNS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Om du ikke har så mye peiling på å skru så tror jeg du bare kan glemme å begi deg utpå ett prosjekt som nesten ingen har gjort før deg!!! hold deg til ett vanlig bytte med en enkel oppskrift for både ombygging og godkjenning!!;) CIH motor er billig,lett å bygge om og lett å få tak i deler!! 100 + hester sparker godt i lille bilen det!:P Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 hehe..rally bil ellernoe du skal bruke den som ellernoe da? må få slengt ut bilder og:) last dem opp på Image hosting, free photo sharing & video sharing at Photobucket vist du er registrert der ellernoe så kopierer du url adressen derfra hvert bilde og legger den adressa i på iconet med det fjellet og sola på eller ka det er fornoe...:P Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galant Skrevet April 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 hehe..rally bil ellernoe du skal bruke den som ellernoe da? neida, hadde jo vært gøy med skilt mn.. Siter -Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi. _______ Mvh. KNS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 neida, hadde jo vært gøy med skilt mn.. oki,er bilen helt orginal nå og fks klar for eu godkjenning da? eller å få skilt? Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galant Skrevet April 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 oki,er bilen helt orginal nå og fks klar for eu godkjenning da? eller å få skilt? ja, eller ska vente til over nyttår.. 1979 mod så den e jo veteran t neste år... har du org. maskin? i din? Siter -Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi. _______ Mvh. KNS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg