Gå til innhold

Min Astra Coupe....Vurderes Til Salgs!!!

Ranger emnet


Opel4ever

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

orginale grøftelysa er nok ikke noe å bruke...men har kjøpt meg noen linse grøftelys som jeg skal prøve å få festa opp på en eller annen måte :) får se hva jeg får til...

 

men nå ble jeg litt nysjerrig på deg...

stavanger/volda? har du coupe? ikke ofte jeg ser coupe'er her på bygda....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

orginale grøftelysa er nok ikke noe å bruke...men har kjøpt meg noen linse grøftelys som jeg skal prøve å få festa opp på en eller annen måte :) får se hva jeg får til...

 

men nå ble jeg litt nysjerrig på deg...

stavanger/volda? har du coupe? ikke ofte jeg ser coupe'er her på bygda....

 

Jepp, kjører coupe=) 2001 mod. Samme som din egentlig, men jeg har ikke gjordt så mye med min enda. Liker den original=)

Jeg er volding, men jeg jobber i Stavanger. Har hatt bilen i bygda en gang. Men den kommer til sommaren=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, kjører coupe=) 2001 mod. Samme som din egentlig, men jeg har ikke gjordt så mye med min enda. Liker den original=)

Jeg er volding, men jeg jobber i Stavanger. Har hatt bilen i bygda en gang. Men den kommer til sommaren=)

 

jaja får ta deg en tur på Opel motorsport club treffet i stavanger da første helgen i juni :) kommer nedover i coupe men ikke min....kommer i en gull turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg fått på nye frontfanger, bakrutesenker og øyelokk!

 

blei meget fornøyd så nå smiler jeg nesten like bredt som bilen gjør :D

 

her er bilder :)

 

bakrutesenker:

IMG_2407.jpg

 

 

feste av nettingen i frontfanger og frontfangeren selv :P

IMG_2408.jpg

IMG_2409.jpg

IMG_2411.jpg

IMG_2413.jpg

IMG_2418.jpg

IMG_2419.jpg

IMG_2421.jpg

IMG_2422.jpg

 

og til slutt øyelokkene :)som jeg ikke fikk til å passe til å begynne med før jeg fant ut at di skulle ligge under gummi pakningen :P

IMG_2417.jpg

IMG_2416.jpg

 

ja nå er jeg fornøyd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår