Gå til innhold

Fin ungdomsbil?

Ranger emnet


AndreaZoO

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg har ikke så god greie på biler, men liker det som ser bra ut;) er mer interessert i utseende enn det som sitter inne i bilen. Noen som har noen tips til hva slags bil jeg kan kjøpe? Blir min første bil, så et sted mellom 50 og 100 lapper. Gjerne litt sportslig utseende. Setter pris på alle tips;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nissan 200sx evnt Honda Prelude er pene biler som holder lenge, ser tøff ut med riktig (clean) styling evnt bare senk og felger, motorene holder lenge-lenge og de har potensiale. Ikke gjør som alle andre å kjøp bmw 3 serie såfremt du har "unike" planer for den. Begynner å bli litt oppbrukt. Det er iallfall mitt tips :-)

BMW 318is coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som ser fint ut er en subjektiv oppfatning og med et budsjett på 50-100k er det mye å velge mellom. Du har ingen idé om hva du liker og hva du evnt. ikke liker? Litt enklere å hjelpe deg da serru...

Noen barn er brune som et nystekt brø'

Noen barn er gule og noen barn er rø'

Noen barn er hvite, noen nesten blå.

Meget er forskjellig - men det er utenpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de fleste biler er bra.. vis de ikke har godt aå langt men ville holdt meg unna audi pga dyre dele priser... men ellers skal vel de være de beste bilene å kjøre..

men vis du kjøper japse bil så har du en bil som holder lenge uten å fikse mye på den.. ( men hold deg unna hyundai vis du ikke vil ha en bil du bare trenger å se hard på får å få en bulk) jeg ser selv på ceilica t20 går ikke så veldig bra vis du ikke kjøper 2.0 liter gt men er en bra bil..

x:97 Toyota Celica t20 1.8

x:98 Toyota Avesis 1.8

x:99 BMW 320ci E46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Jeg har ikke så god greie på biler, men liker det som ser bra ut;) er mer interessert i utseende enn det som sitter inne i bilen. Noen som har noen tips til hva slags bil jeg kan kjøpe? Blir min første bil, så et sted mellom 50 og 100 lapper. Gjerne litt sportslig utseende. Setter pris på alle tips;)

 

Disse burde være i ditt prisleie

 

red_mx6.jpg

Mazda MX6

 

Fåes også med 2,5L V6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en '98 BMW E36 316i Sedan som skal selges snart!

Bilen har kun gått 59000 km! Garantert av Stenshagen i Oslo.

Den har dobbel automatisk klimakontroll, ASC (Automatic Stability Control), ny Defa alarm og fullt servicehefte! Ny CD-spiller fra Clarion som spiller mp3 og vma, samt har aux-inngang i fronten har den også.

Bilen er mørk blå metallic med sort, pent stoffinteriør.

Tenkte å legge den ut til rundt 80.000.-

Bilen skal selges fordi jeg skal studere i utlandet i 2 år..

Du får ta kontakt om du er interessert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår