Zack Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Bilen har vært ribbet etter omlakkering og nå er alt så sei montert. Det jeg mangler nå er teppet fremme og dashbordet. Spørsmålet mitt er da om jeg kan legge teppet i fremme og montere dette nå i første omgang uten at det blir noe kluss med ledningsnettet når alt av saker og ting skal tilkobles ? Er det noe som i hovedsak ligger bak dashen av ledningsnett, kommer fra motorrom og inn etc. som skal ligge under teppet ? Mener på at absolutt alt henger over jeg ? Siter O Saab 900S (1997 - Bruksbil) X VW Golf 2 GT (1988 - Delebil) X Volvo 940GL (1991 - Bruksbil) X Volvo 740GL (1989 - Bruksbil) X Opel Omega 2.0 16v (1997 - Bruksbil)X VW Golf 2 1.8 Sport (1985 - Bruksbil)X VW Golf 2 1.6 GL (1990 - Bruksbil)X VW Golf 2 GTI 8v (1985 - Delebil)O VW Golf 2 1.6 CL (1986/87 - Ombygd til GTI) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Går der ikke ledninger under teppet og listen (ved døren(e)) og bakover.. Bremselys, ryggelys, blinklys, kjørelys osv.?? Lenge siden jeg har skrudd golf nå :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstange Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Jo, stemmer at det går kabler under matten til lys osv. bak ;) går også en kabel til handbrekket, til lyset i dashbordet. Kan nok være greit å få disse kablene under matten igjen... Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Så har man jo skiltbelysning, varmetråder, viskermotor, bremselys (?) på bakluken.. Usikker på om dette går opp via C-stolpen eller om de ligger i taket, kan være greit å sjekke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg