Gå til innhold

Passer dynamo, batteri, forsterker, sammen?

Ranger emnet


karljoh

Anbefalte innlegg

Hei:)

 

Har en Lanzar OPTI6000D 6000W RMS til å drive en pioneer tsw5102,

Og jeg har en Soundmagus x-3100 på 3000w RMS(Tror den egentlig den gir ut litt under 2000w RMS) til å drive en pioneer sub på max 2500watt.

 

For å få liv i dette har jeg planlagt å kjøpe 1 dynamo på 200amp.

 

Å den dynamoen skal holde liv i 2 eller 3 KINETIK HC2000 batterier.

 

Det jeg lurer på er klarer dynamoen å holde i gang 3 sånne batterier, eller må jeg holde meg til 2?

 

Men om jeg må holde meg til 2 holder det til anleget? Jeg skal ha full effekt ut av det jeg har kjøpt.

 

 

 

Å ett lite side spørsmål trenger du å ha batteri under pansere?

Kan du ikke bare strekke fram en lednig ditt? (Har ikke plass til noen av batteriene under panseret:p)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du spille ein del med motoren av? Da ville eg kjøpt eit litt mindre batteri framme og ein batteriisolator, slik at du alltid får start på bilen. Og kva skal du med 2 forskjellige subber? Dropp soundmagusen og den tilhørende subben!

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger jeg ikke soundmagusen å den andre suben? Hvorfor ikke?

Det må jo bli litt exstra trykk om jeg har med den må det ikke?

 

Det kan hende det blir dårligare trykk!!!! Skal du ha fleire subber, skal dei væra like og helst bli drivne av den same forsterkeren

 

Edit: http://www.bilforumet.no/bilstereo/196162-hjelp-2-kasser.html

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår