EvenS Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Det rattet er jo helt rått. Kompis som har det i en Audi 90. Mye kulere på ordentlig. Var visst et Jamex ratt sa han... Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Originally posted by EvenS Det rattet er jo helt rått. Kompis som har det i en Audi 90. Mye kulere på ordentlig. Var visst et Jamex ratt sa han... Det er Jamex ja..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet Desember 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 En melding til alle gull-ratt fans!!! :D Rattet er IKKE solgt likevel, og dere må gjerne gi bud! Det er jo både lite og lett så det koster sikkert omtrent 14kroner å sende det... (eller no sånt) Bilder kan dere se på qling.org/torbjorn!! Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Originally posted by K-JetronicGTi Nei....:rolleyes: Her går det ikke fort i svingene.... (enda:D ) Det jeg TROR feilen var, var at den var gått sur.... Men det er også lite sansynlig, for bilen hadde stått iro siden kvelden før da jeg prøvde å starte.... :confused: :confused: hva er feil :confused: :confused: Lakken min ser forresten ut som DRITT, så jeg må ha en paintjob, og det koster: DYRT:mad: Bare noe som slo meg....bilen nektet å starte etter du hadde vasket bilen...vasket du motor/understell også??? Det som slår med er kondens i fordeleren..bruker å bli plagsomt. :( Hvor i Harstad holder du til..?? Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet Desember 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Originally posted by Peltz Hvor i Harstad holder du til..?? Sandtorg. 30min sør for sentrum. Harstad kommune, men ikke Harstad by! Fra harstad du??? Det var ikke kondens i fordeleren forresten! Det sjekka jeg.... sjekka det aller meste, men bilen starta ikke:( Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 jeg er faen meg med på bilde 3:op Blir bra dette her!! får bare håpe dekkprisene ikke blir dyre etter 6.mai:D :cocain: :usa: Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet Januar 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Originally posted by HansenRS jeg er faen meg med på bilde 3:op YESS! HansenRS sine sko vises på bilde 3 sammen med lakrisen fra 2. giret! Han kommer nok til å skru litt sammen med meg ja.....alacocaina God mann.... God mann har jeg også funnet til å lakke kjerra!! Han er billakk-lærling på vw/audi i Harstad, så den fyren kan nok sine saker..... Grei kar! Leif-Helge, respekt til han.... hehe:D HURRA!!! Det lå G60-bredding og senkesett under grana!!! 60mm nærmere grusen, og finfine kanalsjørtyodude Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Ja du får smelle ut noe bilder når det skjer ting.... Det blir kult å se når det rører på sseg og begynner å likne noe......;) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet Januar 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 I helga blir bilen senka:D Skal prøve å få ut noen bilder på søndag, så dere får se!! Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 jah i morra blir det montering av senkesette, håper det ikke er Über kuldegrader der nede! Skal æ ta med kamera eller mekke du? Blir fint som faen det her!drunk hapyhappy Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet Februar 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Originally posted by HansenRS jah i morra blir det montering av senkesette, håper det ikke er Über kuldegrader der nede! Skal æ ta med kamera eller mekke du? Blir fint som faen det her! Har senka bilen i grusen. Men mangla litt deler, så jeg er ikke helt ferdig med senkinga enda..... Må ha ned demperne bak på nytt for å sette på no dritt som mangla! Fjæra hang jo bare å slamra baki der... Ellers syntes jeg at fjæra var ganske løs foran også. Til tross for at jeg skrudde "muttern" helt inn til det ikke var flere gjenger å gå på.... Noen som Har erfaring med dette?? Lite fremskritt kommer av at det er jævla lenge siden jeg har vært hjemme. Men i mai skal kjerra på veien, så det tar seg opp nå utover! Skru for livetalacocaina Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Sounds Good.... Får sende opp de skjermbredderne snart da...... Hiv opp noe mer bilder etterhvert...... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet Februar 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Originally posted by GolfG60Syncro Hiv opp noe mer bilder etterhvert...... Hadde det bare vært så lett..... Han som la ut bildene mine på siden sin, har lagt ned sida, og bruker helvettes lang tid på å få opp en ny.... Men jeg kan jo prøve å legge noe rett ut hit neste gang jeg er hjemme. TESTING: Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet Februar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 OK. Idag har det skjedd mye! Jeg har lufta bremsene, fiksa eksosen (ja det ble gromlåt), har skifta dekk, og fiksa speedometret som jeg ødela på lørdag slik at bilen nå kan kjøres til PKK'en! (bilen ble faktisk ENDA lavere med vinterhjula på) yodude DA BLIR DET SKILTER PÅ GTi'EN yodude Og jeg har skrudd som gal for å få det til! alacocaina Er det forresten noen gode sjeler der ute som kan tenke seg å legge ut noen bilder av golfen min på hjemmesida si:confused: Det hadde jeg satt (jævlig) stor pris på!!! :D Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 http://home.no.net/ Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg