2dørs GTi 8Vplus Skrevet Mai 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Igår bytta jeg ut dørhandtaklistene, som var av typen: en chromed, og en knekt svart på andre siden.... Nå er begge svart. (fikk en forsendelse fra møller) I pakken lå også noen klips jeg mangla til dørtrekkene bak. Montert. Også lå det en helt ny brakett til det høyre tåkelyset! I dag får jeg på breddinga endelig.... Og kanalsjørtene! Og kanskjekanskje får jeg på tåkelysene.... MEN dette kommer til å kreve litt mer innsats enn jeg er sikker på at jeg har, så jeg får se. Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Blir steinbra... Få ut noe mer bilder! Liker nå best interiøret.... Elektriske stoler, akkurat som tyskerne brukte under krigen og.... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet Mai 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Originally posted by GolfG60Syncro Liker nå best interiøret.... Elektriske stoler, akkurat som tyskerne brukte under krigen og.... Ja amerikanerne bruker det jo fortsatt! Skjønner godt hvordan henrettelsene fungerer.... Sett 1stk barnslig jævel i ett sete med elektrisk tilt, og han leker seg selv ihjæl! hehe:D Nå er breddinga og kanalsjørtene på! Og GTi-takspoileren er endelig på plass der den hører hjemme:D MSpeed følger med bilder. Enjoy:peace: Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Nye bilder... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Bytte til nyere dører da? Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet Juni 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2004 Originally posted by daho Bytte til nyere dører da? Har ikke råd! Ikke så mange dører til salgs for null $ liksom..... Uansett er felger og ny grill hovedprioritet. Har ett sett 16'-corrado-felger på hånda... får se.... Ellers er jo grill billig, så det blir det sikkert snart! Emblemfri dobbellykter med grillspoiler yodude Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet Juni 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 OK. siste fremskritt: tok en kjapp forstillingskont., og den viste litt crap! hehe:D camber'n på venstre sida var nesten en hel grad off! Selv om dette ifølge boka ikke er justerbart på en golf 2 GTi, så fikk man det til, og forstillinga har nå cambervinkel NØYAKTIG på fabrikksdata på begge sider. Justerte toe-in også.... ble godt som gull;) Ellers ble all rust på understellet fjerna (!!!) Tectylerer på mandag! Skal prøve å få opp noen bilder av det:rolleyes: det var det for denne gang folkens! god helghellothere Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet Juni 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Hadde oppkjøring idag, så nå har jeg lov til å KJØRE bilen! hehe:D Det blir fresing i Harstad ikveld! Jeg har til salgs: et sett GTi-breddere (typen uten sidesjørt) Fortell det til alle vennene dine! Jeg kan sende dem hvorsomhelst med posten. det er nesten gratis..... GI BUD yodude Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Gratulerer! Heerlig med lapp!! Kjør forsiktig i begynnelsen da! Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 grattis! 1. dag med lappen er helt syyykt deilig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet Juni 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Originally posted by GolfG60Syncro Kjør forsiktig i begynnelsen da! Jaaaa.... Vi prøver. Men med gti-brummet fra motoren og bare 900kg mellom beina, så er det ikke like lett hele tida! hehe:D Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Satan er den 900kg den du har mellom beina...? Da gjelder det å kjøre forsiktig og ikke kikke for mye på babes....! Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet Juni 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Originally posted by GolfG60Syncro Satan er den 900kg den du har mellom beina...? bilen altså:rolleyes: når jeg sitter i den..... Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet Juli 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Er det noen som har til salgs: den oljetrykksmåler'n som skal stå oppå oljekjøler/filterholderen???? Min lekker så det spruter, og tipper det koster flesk nytt...... Men det gjør den helsyntetiske olja også. Selv om jeg får bra pris!!! send mail til ttrane@hotmail.com SNAREST!!! Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Koster rundt 150 spenn på Møller. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg