Eelo Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Lykke til..:cool: Siter 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 faen ka bilde du tar av skoene mine:titties: :D Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Her kommer oppdaterte bilder av den flotte bilen;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 hmm...hva har skjedd her`a? av med side vinduer osv...soting eller? Nye fangerne er hvertfall montert har jeg fått bekrefta.. Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 ...ser ut som litt vinduskarm sveising har blitt utført ;) Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet April 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Originally posted by GolfG60Syncro Må få fart på monteringa nå da!! Det er jo bare bilder av et hus fullt av feite deler som mange her ville drept for å få tak i og¨å har du dem liggende og slange..... ;) OK GolfG60Syncro! Mens normale 17/18-åringer som går siste året på videregående er i full sjenkings omtrent på denne tida av året (kl. 00:39 på 1.mai):skaal: Så har HansenRS og jeg utsatt festen, og er akkurat ferdig med å sette interiøret i bilen min!!alacocaina Fikk ny, sort "gulvmatte" og bagasjeromstrekk av HansenRS også, så nå er alt det lyseblå CL-pisset borte!!! :D HansenRS er nemlig en stolt eier av en 87'mod golfGT:peace: Det er en versjon som er karroseri- og chassi-messig helt lik en GTi8v, men har bare 'gassermotor på 90 gamp. Når jeg sier helt lik, så mener jeg: skivebremser bak, GTi-spoilere og kjørekomputer. Som en slags fattigmans-GTi!!! Heftige saker! Anyway så har jeg ALDRI sett så mye rust på en gang før, som første gang jeg så GT'en til HansenRS Perfekt delebil! :D Han selger singellykt-grill med sort emblem og grillist! GI BUD! Dere får se bilder etterhvert..... Jeg knipser litt imårra! beer yodude Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Originally posted by EyeLid ...ser ut som litt vinduskarm sveising har blitt utført ;) Han skal lakkere vet jeg..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet Mai 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Originally posted by K-JetronicGTi Dere får se bilder etterhvert..... Jeg knipser litt imårra! Faen, jeg glemte å ta bilder.... Får fikse noe neste helg kanskje:rolleyes: Bilen står helt nedpussa, og kun finpussing av rust gjenstår før lakken kommer på! Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Må ta masse bilder av sånt..... :) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet Mai 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Originally posted by GolfG60Syncro Må ta masse bilder av sånt..... :) Ja jeg skal gjøre det!! :D Selv om det nesten gjør vondt å se bilen sin nedpussa..... hehe:op Men det blir jævla fin bil når lakken og hjulbuelistene kommer på! Interiøret ble faenså fint! Strøkne saker! Wait and see my friends.... yodude Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gt-tuner Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 eg har oppkjøring 12mai 10:40 jes eg for den først vis eg får den Siter audi a4 stv 96mod x honda prelude 2.0 16v 93mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Originally posted by gt-tuner eg har oppkjøring 12mai 10:40 jes eg for den først vis eg får den Hva hjelper det når du kjører en nissan? lol lol Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Gratulere med 18-års dagen K-JetronicGTIthumpsup Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Originally posted by HansenRS Gratulere med 18-års dagen K-JetronicGTIthumpsup Enig!! Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 pen bil! ser veldig bra ut dette :) fler bilder er bra.. intriør og sånn... digger de nye setene dine! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg