Cheron Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Hvor store er de felga??? Kanskje jeg byr en liten sum på dem for å hjelpe deg på vei til 60 mm semkesett ;) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Få bort skitet i speilet så kan det bli bra det her... :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet November 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Felgene er 14" og 7 eller 7,5" breie med 205-dekk på... brei og god.. Originale bmw 3-serie felger!! :D Bud?? Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet November 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Originally posted by Orph De er svarte, røde og gråstripete. Det mest vanlige interiøret du finner i GTI'ene tipper jeg. Finnes garantert noen bilder av noe sånnt rundt omkring ! Ok, skjønner hva du mener, men hadde vært fint å få sett på hvor slitt det var.... Har du ALT utenom dørtrekk bak? Og hva tenkte du at du skulle ha for det?? Og hvor bor du? Må vel betale 2.7 mill. for frakt til Harstad regner jeg med......:rolleyes: Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Blir bra dette her over vinteren... Ser ut som du har planene klare, det blir spennende å følge utviklingen... Bra med en tråd fra "scratch" og... Det er populært..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet Desember 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 Idag har det vært litt skruing.... :D Bytta den defekte bremseavlastningsventilen, bytta termostaten på radiatoren (som styrer rad.vifta), bytta noen følere som står på oljekjøleren som jeg HÅPER er grunnen til at oljetempen min er off the hook ved hardkjøring, prøvde å bytte litt eksos, men folka på "golfshop" har solgt meg noe som faen ikke passer på gti-eksosen så det må modifiseres litt, har bytta kjølevæske, og spylt gjennom radiatoren, og jeg har vaska bilen godt!thumpsup Funnet enda litt mer rust! Fikk ikke start etter å ha bytta kj.væske! Fatter ikke hvorfor den ikke starter! Hører at pumpa går, og VET at den får bensin, for det lukta bensin av pluggen, og den var litt våt. Det var gnist på pluggen! Og jeg er 100% på at motoren har kompresjon, for den starta i går, og den skal klare å starte uten at de bakerste to pottene er på! (en kompis har hatt start på sin med kun manifoild) Angrer litt på at jeg kjøpte den bilen......:rolleyes: Men det går vel over når jeg får startbabyhmm? Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet Desember 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Fikk start dagen etter..... Gikk som ei kule gjorde det også! Rart det der.....:rolleyes: Bilder av de nye fremskrittene kommer!:D Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Fant du ut av hva som var galt eller....? Fått på 90fangere eller....? Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet Desember 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Originally posted by GolfG60Syncro Fant du ut av hva som var galt eller....? Nei...... Originally posted by GolfG60Syncro Fått på 90fangere eller....? Nei....:rolleyes: Her går det ikke fort i svingene.... (enda:D ) Det jeg TROR feilen var, var at den var gått sur.... Men det er også lite sansynlig, for bilen hadde stått iro siden kvelden før da jeg prøvde å starte.... :confused: :confused: hva er feil :confused: :confused: Lakken min ser forresten ut som DRITT, så jeg må ha en paintjob, og det koster: DYRT:mad: Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Desember 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 er egentleg ikke så dyrt som alle vil ha det til :rolleyes: lakk 1000 - 3000 kr påføre lakken: 1500 ? også kan du jo velge om du vil matslipe den selv eller ikke, gjør du det ikke, da blir det dyrt, bare ikke gjør som en som eg kjener som slipte bilen sin med vinkelsliperen også leverte han den på et lakkverksted og sa at dem bare skulle lakke den, for nå hadde han matslipt den :eek: så egentleg så kan du få det meget billig :op Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lurifaks Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Originally posted by elanzer bare ikke gjør som en som eg kjener som slipte bilen sin med vinkelsliperen også leverte han den på et lakkverksted og sa at dem bare skulle lakke den, for nå hadde han matslipt den :eek: Haehaehhaehaehahehhae :D :D :D Siter 1984 Volkswagen Golf GTI 1987 Audi 90 2.2E 1987 Volkswagen Golf 1.8i GL 1981 Volkswagen Golf C - - - 1986 Volkswagen Golf 1.8 CL (R.I.P.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Rattet er jo konge da! Sært og godt, det liker vi:D det samme gjelder for så vidt felgane. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Han har vist en kjøper på rattet... Det er det som sto i Sync'en min da jeg henta den..... ;) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Bestilte nytt raid-ratt for to uker siden. Hadde jeg ikke gjort det hadde jeg ikke nøla med å lagt inn et bud her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Det føyk for 700 vist...... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg