Mpett Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Ser etter et sett med bilpleieprodukter til en billig penge. Trenger vel alt egentlig fra shampoo til svamp\hanske. ny bruktbil med noen ting som må fikses, så billigere er bedre. Helst noe som kan fåes hos mekonomen, cdcardic og biltema. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnhell Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Meguiars NXT såpe og en wash mitt Meguiars quick clay Meguiars NXT wax Og mulig en lakkrens, så burde bilen bli bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpett Skrevet April 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Har lest om det merket. Men ser ut som om det er kun maskinagentur som selger det i trondheim. Fant ikke noen prisliste. Tror en har interiørskum\spray og en eller annen alu felg rens liggende. Er noen plasser hvor det er brukt lakkpenn, ser ikke bra ut. Tenkte å rengjøre den helt, så få et overslag fra et firma hva det vil koste å forbedre dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Har ikke dere Bilxtra i Trondheim? De selger Meguiars her i Bergen hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arevb Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Ta deg en tur til levanger og handle hos Scandic Shine AS, Velkommen til vår nettbutikk eller bestill via nettbutikk. Evt få pirex til å lage en pakke til deg.. Siter Meguiars :) En bil og du er hekta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasK Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Planethifi selger MG i trondheim. planetHIFI.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpett Skrevet April 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Trenger alt i morgen, og enkelte er utsolgt for enkelte produkter. tror en kan få i Meguiar´s NXT Generation™ Tech Wax, og clay. Men hva annet trenger en fra mekonomen eller jula (ny butikk) jula har sonax\turtle. hva kan erstate muligens meguiar produkter som wash mitt,clay,Drying Towel og pads til å ta på voks ser for meg: 1.turtle extreme nano tech shampoo 78kr 2.clay (hvis en får tak i) Muligens Meguiars Deep Crystal Paint Cleaner\ hva kan erstate det av turtle\sonax etc 3.NXT Generation™ Tech Wax eller erstatning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Trenger alt i morgen, og enkelte er utsolgt for enkelte produkter. tror en kan få i Meguiar´s NXT Generation™ Tech Wax, og clay. Men hva annet trenger en fra mekonomen eller jula (ny butikk) jula har sonax\turtle. hva kan erstate muligens meguiar produkter som wash mitt,clay,Drying Towel og pads til å ta på voks ser for meg: 1.turtle extreme nano tech shampoo 78kr 2.clay (hvis en får tak i) Muligens Meguiars Deep Crystal Paint Cleaner\ hva kan erstate det av turtle\sonax etc 3.NXT Generation™ Tech Wax eller erstatning. Tror verken mekonomen eller jula har brukbare erstatninger for verken wash mitt, pads eller water magnet... men i TechWax-pakka ligger det en egen pad. Men... bestiller du det du mangler på godkjemi.com har du det nok på tirsdag (hvis du klarer å vente så lenge) Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg