Gå til innhold

Laserkontroll uten stoppost??

Ranger emnet


bilia

Anbefalte innlegg

Nei du vet vel best selv om du har slettet svar for og framstå feilfri, gå skikkelig inn i deg selv nå?? :)

 

Hva er det du prøver å bevise nå da, tøffen? Det kan godt hende at jeg har slettet et innlegg elle to dersom jeg har tatt feil eller dersom andre har kommet med bedre eller mer utfyllende svar, men da er vel heller hensikten å fjerne "søppel" og overskuddsposter fra en tråd fremfor å fremstå som feilfri. Det blir liksom for dumt. Hvis målet var å fremstå som feilfri, burde man strengt tatt holdt kjeft, eller hva? ;)

 

Men den forklaringa kjøper du neppe, i alle fall ikke offisielt, for du tror jo at du vet (som vi allerede har kommet frem til) mer om meg enn jeg selv gjør, og nå har det tydeligvis gått prestisje for deg i å prøve å påvise at jeg er en vokter av dobbeltmoralens høyborg, så denne "kampen" er på mange måter tapt før den begynner ;)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du prøver å bevise nå da, tøffen? Det kan godt hende at jeg har slettet et innlegg elle to dersom jeg har tatt feil eller dersom andre har kommet med bedre eller mer utfyllende svar, men da er vel heller hensikten å fjerne "søppel" og overskuddsposter fra en tråd fremfor å fremstå som feilfri.

 

Så du kaller dine egne feil for søppel, istedet for og ta feil? heheh du drar den langt du!!! les:signaturen din :D hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du kaller dine egne feil for søppel, istedet for og ta feil? heheh du drar den langt du!!! les:signaturen din :D hahaha

 

Svar på spørsmålet mitt, din eplekjekke jypling ;) Hva er det du prøver å bevise?

 

Det hender jo rett som det er at jeg tar feil i større eller mindre grad, og da er innlegget for søppel å regne. Det er jo ikke noe vits i å spare på innlegg som kun har i egenskap å villede eller forvirre eventuelle lesere. Faktum er at de fleste innlegga ofte allerede er sitert av noen andre, så å slette innlegget vil overhodet ikke ha noen effekt.

 

Nå må du snart bli ferdig med moroa di, før jeg blir oppgitt.

 

Til alle andre enn maxmix: Ta kontakt med maxmix hvis du vil vite noe om deg selv som du ikke visste fra før :) Han har etter eget utsagn enkelte synske evner som svært få, om noen, andre er velsignet med...

 

...og DER hadde jeg (denne gang med god hjelp) sendt en ny tråd milevidt fra topic...;););)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuda, det var da meget...

 

- At politiet vil skjule stopp-postene sine, det kan jeg i og for seg forstå, av tidligere nevnte grunn. Da er de mindre synlige for trafikantene, slik at de kan plukke bonusen i ro og mak. Hvorvidt det har noen effekt hvis ikke måleposten også er litt skjult, det får bli opp til frivillige å diskutere.

 

Å være skjult for trafikantene, er jo da også tanken bak politibiler i sivil. Kopis av meg ble målt snittfarten på til 105 km/t i 80-sone her på søndagen, og fikk 6500 kroner i bot... Sure penger når han går på skole, og attpåtil ikke hadde det travelt, bare kjørte slik av gammel vane... Fikk en telefon fra han like etterpå, hvor åpningskommentaren var: "...e ska bjynn å kjør sånn som du..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar på spørsmålet mitt, din eplekjekke jypling ;) Hva er det du prøver å bevise?

 

Det hender jo rett som det er at jeg tar feil i større eller mindre grad, og da er innlegget for søppel å regne. Det er jo ikke noe vits i å spare på innlegg som kun har i egenskap å villede eller forvirre eventuelle lesere. Faktum er at de fleste innlegga ofte allerede er sitert av noen andre, så å slette innlegget vil overhodet ikke ha noen effekt.

 

Nå må du snart bli ferdig med moroa di, før jeg blir oppgitt.

 

Til alle andre enn maxmix: Ta kontakt med maxmix hvis du vil vite noe om deg selv som du ikke visste fra før :) Han har etter eget utsagn enkelte synske evner som svært få, om noen, andre er velsignet med...

 

...og DER hadde jeg (denne gang med god hjelp) sendt en ny tråd milevidt fra topic...;););)

 

Haha nå tapte du deg ganske godt i mine øyne, du bare bekrefter mine teorier om deg "juristen" (i STORE hermetegn" :D hehehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha nå tapte du deg ganske godt i mine øyne, du bare bekrefter mine teorier om deg "juristen" (i STORE hermetegn" :D hehehehe

 

Nå blei jeg lei meg, jeg lover å gråte meg i søvn hver natt de neste to ukene. SLIIIIITSOMT. Prøv å være mer usaklig da, tøflus, jeg vedder på at du ikke klarer det :)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ikke til det området som diskuteres her, men har sett flere strekker i området hvor det lønner seg for snuten å skjule stoppostene. F.eks et beint strekke med laser ganske tidlig, og så en politibil stående på tvers litt lenger bak. Da bremser alle. Så her pleier politibilen å stå bak en mur. Sist jeg så kontroll der var riktignok 6 år siden, og da så jeg både russerluen til han med laseren og snuten på politibilen (men så er man jo paranoid på moped).

 

Det med jungeltelegrafen er nok også et godt poeng, det sto en med laser oppetter et tre og skjøt inn i munningen på Damsgårdstunnelen i Bergen på fredag, da sto de som stoppet i påkjørselfeltet etterpå og stoppet folk på motorveien. Men, det var jo motorvei. Jeg fikk forresten melding 2,5 timer før jeg passerte, og de sto der fortsatt, trodde vel at det funket..

 

Har faktisk sett en enslig lasermann stå oppetter beina på en Osterøybroen, mener jeg burde blitt målt til 5-10 over grensen den gangen men det sto ingen på påkjørselen fra broen, og ingen på første stopp 500 meter etter.. Så kan være det bare er trafikkovervåking på steder uten faste målere (som i tunneler)?

 

Må bare fortelle, noen mnd etter at jeg fikk lappen igjen kjørte jeg lastebil nedover en påkjørselsvei (fra Tertnes for de som bryr seg), der sto en MC-purk og ventet på ofrene fra laserkontrollen på motorveien. Jeg la meg godt til siden og hadde god plass til å passere, så jeg rørte jo ikke bremsen. MEn jeg skremte visst han snuten godt, han fikk det travelt med å komme seg ut av veibanen, haha da koste jeg meg (var vel fortsatt litt furten etter å ha gått uten lapp)

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UP her i mitt distrikt har hatt laserkontroller for å "finne ut" om de skal ha fotoboks.

 

HAr skjedd flere ganger, særlig søndag/fredag kvelder da folk skal rekke fergen. Står en enslig mann med laser men ingen stopposter.

 

Dette er en ny vei som det hele tiden har vore snakk om fotoboks på, men er altså enda ikkje kommet. Men som sagt, de overvåker trafikkbildet for å se behovet for boks.

Working offshore!

 

Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang.

1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift!

Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår