Gå til innhold

Min Kadett C 1979 1.2N

Ranger emnet


Tuningpower

Anbefalte innlegg

Kjøpte gullet mitt i August 07, og har siden vært stormende forelsket i den :D var helt orginal når jeg kjøpte den og har oppgradert litt småtteri her og der til nå!

 

24082007.jpg

 

Så ble 60mm apex senkesett kjøpt samt hvite blinkers, lånte noen 15" av en kompis også ei stund! Hadde også fått den Eu godkjent og fått skilt på Gullet:)

 

17102007.jpg

 

Etter ei stund så kom jeg over disse 13" felgene som jeg bare måtte ha!!

 

IMAGE_061.jpg

 

Feite syns nå jeg!!:D

 

Litt Specs:

Omega 2.4 motor med 2.2i svinghjul og clutch og sportsfilter

GT/E 1000 Forstilling med 2.2i skiver og 2.4i Calippere

1600 Bakaksling

60mm apex senkesett

7x13 Alufelger av ukjent merke!

Sabelt rallyratt

Bi Xenon i frontlykter! :D

Opel Kadett C 1.2N

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

stormforelsket er eg og i min kadett c :P kom seg med hvite blinkersa og senk..synst 13" felgene var tøffest;)

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja! dem passe til city J også sant?

sånn 1600 bakaksling, kor store e dem? tåle dem masse?

-Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi.

_______

Mvh. KNS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja.. har ikke så masse peiling på kadettane enda.. kjøpte min for 2 uke sia..

 

åja! jamen det e jo fett! har du vært inne på -{ ENGELUND-RACING.COM }- ? der e det to kadetta;)

-Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi.

_______

Mvh. KNS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja!

ja gjør jo det..

men den åtteren han har i "situasjon" vogna den e 5.7 liter. vet du om han har gjort nåkka med fronten for å få plass? forlenga den på nån måte?

-Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi.

_______

Mvh. KNS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte de hos rmh motorsport for 700kr:) også har jeg lakkert husene svarte innvendig!

 

samma gjorde eg og:) isteden for å ha orange bakgrunn liksom:S så synst det er ser finest ut med svart i blinkhusene;)

 

hva andre planer har du tenkt å gjøre med bilen da?

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår