Gå til innhold

Min Kadett C 1979 1.2N

Ranger emnet


Tuningpower

Anbefalte innlegg

jeg laga min egen valse, men du får kjøpt på gasolin.no tror jeg!

senkesettet mitt er 60mm apex med spaxdempere på den hardeste innstillingen, fjærer max 2cm

 

motor passer neddi med 1600 fester ja.. girkassefesta er bare å borre nye hull i dørken den.. og lage gummi gjennomføringer!

 

har du ikke 1.2 motor fra før da?? ser ikke vitsen i å fjerne den da:P

har kobla vifta mi på bryter bare.. skal ordne til termostat en gang i fremtiden!

 

195NM fungerer greit i en kadett c det ja!!;) kjører ikke fra alle da:P hvertfall ikke en kadett utpå her med cosworth og nesten 300hk!!:D

 

 

hehe ok:P venter på k.a.w 60mm fjærer..(håper dei senker 6cm og!!)

..ja og spax krypton dempara..(justerbare) tenkte å teste med å ha dei litt stive..:P men går ikkje foringa litt lettere då kansje?:S kommer til å hoppe i taket inni bilen på hompete veia hehe..

 

ja for han kompisn min har kadett c og skal ha 2L i bilen..og så har eg lyst å ha hans 1.2S motor som er slipt ned litt toppen på og fått høyere komprisjon og så har han overhalt motoren og etter det har den berre gått 20000km..så får han N motoren min.. greit nok eg har sikkert 100kg med anlegg baki bagasje rommet men muligens den går litt bedre når eg setter i hans motor hehe:P

 

foresten forstillinga di var orginal 1600? har dei forstillingane sånn plate under? kjøpte forsterkningskitt av ein kamerat her om dagen...du har ikkje lyst å ta ett bilde under der? aldri sitt en 1600 forstilling før..

:/

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjøpte gullet mitt i August 07, og har siden vært stormende forelsket i den :D var helt orginal når jeg kjøpte den og har oppgradert litt småtteri her og der til nå!

 

24082007.jpg

 

Så ble 60mm apex senkesett kjøpt samt hvite blinkers, lånte noen 15" av en kompis også ei stund! Hadde også fått den Eu godkjent og fått skilt på Gullet:)

 

17102007.jpg

 

Etter ei stund så kom jeg over disse 13" felgene som jeg bare måtte ha!!

 

IMAGE_061.jpg

 

Feite syns nå jeg!!:D

 

Litt Specs:

Omega 2.4 motor med 2.2i svinghjul og clutch og sportsfilter

GT/E 1000 Forstilling med 2.2i skiver og 2.4i Calippere

1600 Bakaksling

60mm apex senkesett

7x13 Alufelger av ukjent merke!

Sabelt rallyratt

Bi Xenon i frontlykter! :D

 

hei, er bilen eu ok med den motoren ? hvilken bremser har du bake ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1600 bake ja.. oppsettet skal holde til 150hk..

 

ble ett lite tilbakeslag nå.. kjørte sunn girkassa mi på mandag.. sikkert herja for mye:P var en omega r-25 kasse.. bare noe dritt egentlig!! har fått tak i meg en Getrag 240 kasse nå som er en god del bedre!!

 

Den er lei. Har du fått godkjent bilen din med motor no ell?

Old Kadetts never die!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1600 bake ja.. oppsettet skal holde til 150hk..

 

ble ett lite tilbakeslag nå.. kjørte sunn girkassa mi på mandag.. sikkert herja for mye:P var en omega r-25 kasse.. bare noe dritt egentlig!! har fått tak i meg en Getrag 240 kasse nå som er en god del bedre!!

 

Noen mener den er bedre ja. R25 kassene får man jo nesten gratis og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår