Islanwind Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Har en bil på hånd, som er avregistrert for øyeblikket.. Den skal på eu-kontroll innen April. Får jeg ut skiltene før kontrollen, eller må dette gjøres først? Takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Så lenge den ikke er begjært avregistrert i systemet pga manglende EU-kontroll på tidspunktet du skal registrere den, får du ut igjen skiltene. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Jeg tror dere tar feil. Jeg fikk i alle fall ikke ut skiltene til en avskiltet Corsa, før den var EU-godkjent. Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Jeg tror dere tar feil. Jeg fikk i alle fall ikke ut skiltene til en avskiltet Corsa, før den var EU-godkjent. Les det Marvil skreiv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thema Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Les det Marvil skreiv... Enig med Kesol, jeg. Den corsaen det var snakk i ble avskiltet i desember 06, skulle på eu-kontroll igjen september 07. Januar 08 prøvde vi å få ut skiltene, men måtte da på eu først. Så nå har den vært på EU i Januar, og så skal den PÅ NYTT på eu i September. =/ Siter John '00 Opel Omega 2,5TDI stasjonsvogn. (Hverdagsbil) '90 Lancia Thema i.e. Turbo 90-modell (Skjært motor, avskilta) + en mengde Opel på samvittigheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Enig med Kesol, jeg. Den corsaen det var snakk i ble avskiltet i desember 06, skulle på eu-kontroll igjen september 07. Januar 08 prøvde vi å få ut skiltene, men måtte da på eu først. Så nå har den vært på EU i Januar, og så skal den PÅ NYTT på eu i September. =/ Det var jo akkurat det Marvil skreiv, jo! Hvis bilen ikke er EU-godkjent, får du ikke ut skiltene før den har blitt EU-godkjent. Herregud :) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Hm, ser at jeg formulerte meg litt rart, samt at jeg ikke helt tenkte over at vi hadde gått over til mai når jeg posta.. :P Om du ordna dette i april skulle du ha fått ut igjen skiltene som normalt, såfremt det ikke ligger begjæring fra før. Om du gjør dette fra mai eller senere, kan det nok kreves EU-kontroll, selv om jeg ble usikker på om man har en ekstramåned på avskiltede biler også, slik som man har på påskiltede.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 4 mnd før bilen skal inn på eu så får du ut skiltene, om du skal registrere en bil som skal inn til eu samme år og det er mindre enn 4 mnd til eu så må du eugodkjenne først. varsel om eu kommer 4 mnd før den må være godkjent. Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg