acemaster Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Kom heim fra skolen i dag og såg en stoor pakke utenfor døra :D Fikk senkesette tilsendt fra tyskland , det ble supersport 60/40 :) Tenkte jeg skulle ha det på i løpet av helga og da lurer jeg på om noen kunne forklart meg litt nærmere hvordan jeg skal gjøre det, hva utstyr jeg trenger og sånt? :) Skal gjøre det i lag med en kompis som har mye mer peiling enn meg men tror han også er litt usikker! Så tips og sånt godtas gjerne :D Hilsen Acemaster Siter Audi 80 92mod. 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Du kommer lange med skralle med diverse piper og en fjørklemme;) Ute med demperen (med fjør selfølgelig), spenn opp i skrustikka, klem sammen fjøra med klemma, skru av toppskåla, av med fjør, spenn av fjøra, på med ny fjør og den samme prosedyren, bare omvendt:) Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 jeg vurderer et 40/40 sett, vil det bli noe forandring på forstilling eller andre ting av å senke den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Vær obs på at du må ha spesialkopp på enkelte av de muttrene som sitter på fjærbeinslagra foran audi 80. Fåes kjøpt bl.a på biltema billig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acemaster Skrevet April 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Fikk senkesette på i dag! Brukte 8timer på det(bare le hvis dere vil):P men det er iaff på no :) kom seg en god del syns jeg! skal ha på sommer felgene no på fredag(får dekk da) så skal jeg ta og knipse et par bilder :) Siter Audi 80 92mod. 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Hitman Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Trengte du de spesial"koppene" for å montere demperene? Hvordan ser disse ut? Siter Inside every small problem is a large problem struggeling to get out. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acemaster Skrevet April 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Trengte du de spesial"koppene" for å montere demperene?Hvordan ser disse ut? Jeg brukte alt som sto på bilen fra før! Eneste jeg skifta var den mutteren som du skal skru demperen helt oppe med! Siter Audi 80 92mod. 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Hitman Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Regnet med det, men trengte du noe spesialverktøy? ;-) Siter Inside every small problem is a large problem struggeling to get out. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acemaster Skrevet April 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Regnet med det, men trengte du noe spesialverktøy? ;-) Fjær klemmer må du nesten ha da, og det er lurt å ha disse greiene som du får styrekulene ut med, da jeg hadde litt problem å få mine ut. Måtte kakke masse og da ødela jeg gjengene på den ene helt øverst! Men fikk gjenga det igjen! :) Siter Audi 80 92mod. 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krest Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Jeg skal skru på nye fjærer. Men den mutra på toppen.. hvordan fikk du den av? Så den slik ut? Siter Audi V8 3.6 Audi A4 1.8 20V Quattro Ford Granada 2.8 Gl Audi 80 2.8E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acemaster Skrevet April 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Jeg skal skru på nye fjærer. Men den mutra på toppen.. hvordan fikk du den av? Så den slik ut? Ja den gjor det! var ikke noe problem å få den av , bare bruke en vanli pipenøkkel? 22mm!? hvis jeg ikke tar feil. Får ikke du den av ?:S Og foresten så kan du ta og sjekke fjærbeinsforinger og evt. skifte de før du skal på firehjulskontroll, glemte å gjøre de på min men skal ikke på firehjulskontroll før om onsdag så jeg tar og skifte den ene som var gåen hos meg i morgen! KOsta meg 200kr på bilxtra. Siter Audi 80 92mod. 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krest Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Jo fikk den av :D, men fjærbeinsforinger hva er det forno :S? Siter Audi V8 3.6 Audi A4 1.8 20V Quattro Ford Granada 2.8 Gl Audi 80 2.8E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acemaster Skrevet April 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Jo fikk den av :D, men fjærbeinsforinger hva er det forno :S? Det heter vell fjærbeinslager, det er en sånn gummi som ligge under øverste skålen, lurt å skifte de me de samme Ser sånn ut iaff :) Siter Audi 80 92mod. 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krest Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Ok thx :D Siter Audi V8 3.6 Audi A4 1.8 20V Quattro Ford Granada 2.8 Gl Audi 80 2.8E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krest Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Det vill seg ikke helt for meg :(. Denne saken de kaller for endeledd sitter som støpt fast hos meg. Du har ikke noen råd? Siter Audi V8 3.6 Audi A4 1.8 20V Quattro Ford Granada 2.8 Gl Audi 80 2.8E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg