c-bremv Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 vurderer 3" eksos på min volvo 740, noen som har prøvd dette? blir det bra/fin lyd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 dårlig passform. blir ok lyd om du får det tett. husk og kjøp 2 potter. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 dårlig passform.blir ok lyd om du får det tett. husk og kjøp 2 potter. hvorfor 2 potter? jævla grom lyd med 1 potte også:happyhappy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 grom og grom lyd, tror du ber omdeffinere det begrepet altså. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 turbomotor 1 lydemper. uten turbo 2. ;) Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 grom og grom lyd, tror du ber omdeffinere det begrepet altså. Hmm.. tenkte av en eller annen grunn automatisk at han hadde turbomotor når han sa han skulle ha 3" JT. Hvis det er en vanlig sugemotor så bør han selvfølgeli ha 2 lyddemper, men er det turbomotor ville jeg gått for 1, men det er jo min mening Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Er ikke dårlig passform. På noen sett kan det jo forekomme.. Har montert mange JT med GOD passform.. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c-bremv Skrevet April 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 får jeg godkjent dette ho BT da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Hvis det ikke er TIC...hva skal man med 3" da? Holder jo til 600 hk...og kverker endel krutt...pluss at man får tinnitus for resten av livet.. Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Hvis det ikke er TIC...hva skal man med 3" da? Holder jo til 600 hk...og kverker endel krutt...pluss at man får tinnitus for resten av livet.. Du vet vel at bilen får 25hk ekstra per tomme over originalt :rolleyes: Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Du vet vel at bilen får 25hk ekstra per tomme over originalt :rolleyes:Å pokker...da skal jeg klemme det 10-toms røret her ute ovalt... da får jeg 300 hk i Benz'en... alacocaina Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 sleng på en elektronisk "turbo" også, så har du 1000 Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c-bremv Skrevet April 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 umulig å spørre om noe på dette forumet, temaet sklir betandig ut å man sitter igjen med totalt ubukelige svar. Takk til alle som svarer skikkelig, men resten trenger ikke skrive! Mitt spørsmål var; er det noe håp om å få godkjent 3" jt ved EU? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 om du har to potter, så får du den nok godkjent :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Jeg fikk ikke mitt JT med 2 potter godkjent. Dem mente det bromma for mye. Anlegget stod på en 240 med b230a.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg