Bjelli Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Hollah amigos!! Nå e det nytt prosjekt på gang. har holdt på siden februar med bilen sånn i ny å ne. i utgangspunktet sko eg bare ha denne som bruksbil, men som så alltid blir det jo litt mer enn bruksbil:cheers: Her e litt bilder =) Enjoy :hailvw Sånn så den ut før jeg begynte: Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet April 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Kan jo forsåvidt fortella planen med bilen og :p Det ska bli en Lav å brei golf:) Justerbart senkesett - i hus 8x14 og 9x14 Steffan RS felger - på vei over dammen Motor - Under vurdering Interiør blir orginalt dash evt golf 4 dash med noen fine orginale vw bøttestoler. ellers blir det mer eller mindre custom lagt i mfd og stål plater. Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet April 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Hjulbuer forran Før sliping og tecktylering Etter: Gulv inni bilen innsmurt med Opel killer (rustomvandler): Ett tynt strøk med 1k primer: Rust:P:( Så tar vi ett hopp :P Gulv sveist + ferdig behandlet med Hammerit 2 strøk Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet April 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Masse bilder av golfen ferdig rust behandlet: Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet April 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Hjulbuer kappet. Nye skal på men må vente til felgene kommer så jeg kan jukse litt=) Coilovers: Felgene som skal på i 9x14 205/45/14 bak og 8x14 195/45/14 forran.: Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Stilig prosjekt du har :) Fin fin inspirasjon, kjøpt meg en 1er selv som e må ta rust på og fikse til sommeren. Hva slags merke er gewinde ditt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinnapels Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 Knall prosjekt du holder på med der! Kanskje jeg kjøper denne og etterhvert:P hehe. Lykke til videre! Siter Min Corrado 2.9 Vr6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg